برنامه‌ریزی برای عرضه ۳ محصول جدید از سوی سایپا در سال ۹۹

تهران (پانا) - مدیرعامل سایپا گفت در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار «جهش تولید»، عرضه سه محصول جدید و تداوم ارتقای داخلی سازی‌ها در این گروه خودروسازی در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای عرضه ۳ محصول جدید از سوی سایپا در سال ۹۹

سید جواد سلیمانی در پیام نوروزی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید افزود: در سالی که گذشت صنعت خودرو کشور یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع بی‌سابقه‌ای را در برابر حرکت خود در عرصه تولید و اقتصاد کشور تجربه کرد.

وی بیان کرد: با وجود همه این موانع، گروه خودروسازی سایپا توانست با مشارکت گسترده در طرح و پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو و تعمیق ساخت داخل، تجربه‌ای تازه از خودباوری، نگاه به توانمندی‌های موجود در کشور و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان و متخصصان ایرانی را به‌ ثبت رسانده و ضمن افزایش تولید روزانه خود به دو هزار دستگاه، «رونق تولید» را به معنای واقعی در این مجموعه صنعتی محقق کند.

سلیمانی ادامه داد: این مجموعه با برنامه‌ریزی، تلاش، حرکت جهادی و همت کارکنان خود موفق شد علاوه بر تعمیق و توسعه ساخت داخل و تثبیت جایگاه خود به عنوان خودروساز نخست کشور، زمینه جهشی بزرگ در عرصه تولید را در سال ۹۹ فراهم کند.

وی گفت: در راهبرد و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای سال ۹۹، افزایش تولید خودرو و رونق کسب وکار درون و برون سازمانی، عرضه سه محصول جدید به بازار، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو باکمک شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، ارتقای سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت‌ها از طریق عادی‌سازی جریان تولید و عرضه محصول به بازار و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدوین شده است.

مدیرعامل سایپا خاطرنشان کرد: نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تاکید رییس جمهوری و وزیر صنعت بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار