فعالیت 16 غرفه عرضه میوه نوروزی در سطح شهر تبریز

تبریز (پانا)- مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت تاکنون در ۱۶ نقطه از ۲۵ نقطه مصوب کمیته راهبری میوه شب عید چادرهای سازمان میادین برپا شده است و واگذاری چندین غرفه دیگر نیز در دست اقدام است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 16 غرفه عرضه میوه نوروزی در سطح شهر تبریز

ابراهیم محمدی گفت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز در رابطه با برپایی چادرهای عرضه میوه نوروزی دو وظیفه اصلیِ انتخاب بهره بردار و تعیین محل عرضه را عهده دار است که در این راستا کلیه بررسی ها و پیگیری های لازم انجام شده است و بر اساس اعلام نیاز کمیته راهبری میوه شب عید، سازمان در تلاش است با مسئولیت فرمانداری با افزایش غرف عرضه میوه شب عید، تجمع شهروندان را جهت تهیه میوه های مورد نیاز خویش به حداقل برساند.

او افزود: تاکنون در ۱۶ نقطه از ۲۵ نقطه مصوب کمیته راهبری میوه شب عید چادرهای سازمان میادین برپا شده است و واگذاری چندین غرفه دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز در رابطه با نحوه رسیدگی و نظارت بر این غرفه ها گفت: کلیه موارد نظارتی و بازرسی از جمله کیفیت میوه ها، قیمت ها، نحوه توزیع و ... بر عهده سازمان صمت بوده و خارج از وظایف این سازمان است.

محمدی بیان کرد: تصمیم گیری در رابطه با برپایی یا جمع آوری غرفه های عرضه میوه نوروزی برعهده شهرداری نبوده و در راستای تنظیم بازار و طبق مصوبه کمیته راهبری میوه شب عید استان بوده است و سازمان میادین بر اساس وظیفه ذاتی خود صرفا تامین مکان های بلامانع را عهده دار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار