مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در آذربایجان شرقی برگزار می شود

تبریز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه مجازی نوروزی"ائل آیینی" خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در آذربایجان شرقی برگزار می شود

احمد حمزه زاده در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حفظ و ترویج آیین های سنتی نوروز و ایجاد نشاط اجتماعی در میان هموطنان عزیز، اداره کل میراث فرهنگی استان با مشارکت موسسه آراز ایلدیریم اقدام به برگزاری مسابقه مجازی عکس و فیلم آیین های سنتی نوروز با عنوان «ائل آیینی» کرده است.

او تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هموطنان در خانه برای مصون ماندن از بیماری کرونا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای غنی شدن ایام ماندن در خانه در تعطیلات نوروز، این مسابقه بصورت مجازی برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان می توانند از تخم مرغ های رنگی و سفره های نوروزی۹۹ خود بصورت عکس و از آیین های سنتی و بومی نوروزی منطقه خود فیلم هاییک دقیقه ای تهیه و به این مسابقه ارسال کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: در این مسابقه هر بخش ۳ برگزیده خواهد داشت که هدایای آن ها شامل صنایع دستی استان و سفرهای تفریحی خواهد بود.

حمزه زاده در خاتمه خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی@el_ayini99""علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، عکس و فیلم های خود را از تاریخیک الی۱۵ فروردین ماه ۹۹ به این آدرس ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار