مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی خبر داد:

توزیع ۶۰۰ هزار تن کود اوره در دو ماه نخست سال ۹۹

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خبر داد در دو ماه فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بیش از ۶۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶۰۰ هزار تن کود اوره در دو ماه نخست سال ۹۹

به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی ضمن اعلام این خبر و با اشاره به این که روزی ۱۰ هزار تن کود اوره به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور تحویل داده می‌شود، گفت: شرایط تحویل کود در سال ۱۳۹۹ بسیار خوب است چراکه با مجوز و هماهنگی‌هایی که با پلیس راهنمایی و رانندگی کشور انجام داده‌ایم در تعطیلات نوروز و طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت، روزانه ۱۰ هزار تن و در مجموع هر ماه بیش از ۳۰۰ هزار تن کود اوره تحویل و در نقاط مختلف کشور توزیع می‌شود که این امر طی سال‌های اخیر کم نظیر است.

وی با بیان این که در مورد کودهای فسفاته و پتاسه‏، هم از محل تولید داخل و هم از محل واردات تدارک مناسبی انجام شده است، اظهارداشت: با مجوزهای اخذ شده در طول تعطیلات نیروهای کشیک حضور دارند و حمل و ارسال کود به سایر نقاط کشور با قوت ادامه دارد، بنابراین کشاورزان عزیز نگران این موضوع نباشند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خاطرنشان کرد: شاید روز نخست و سیزدهم فروردین توزیع متوقف شود، اما روزهای دیگر فروردین ماه، حمل و ارسال کود با تدارک خیلی خوبی که انجام شده با قوت ادامه خواهد داشت و جای هیچ نگرانی نیست.

رسولی افزود: شرکت‌های پتروشیمی در دی ماه و بهمن ماه به دلیل برودت هوا ۳۸ روز تولید کود اوره را متوقف و از تحویل آن خودداری و بعد از سوم اسفند ماه تولید را آغاز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار