امیرحسین رستمی: عذرخواهی می‌کنم اگر صحبت‌هایم تشویش ایجاد کرد

تهران (پانا) - بعد از حواشی که صحبت‌های امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک ایجاد کرد، این بازیگر با انتشار ویدیویی در فضای مجازی صحبت‌هایش را پس گرفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
امیرحسین رستمی: عذرخواهی می‌کنم اگر صحبت‌هایم تشویش ایجاد کرد

امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی سریال فوق لیسانسه‌ها با بازی وی از تلویزیون پخش شد به تازگی در برنامه فرمول یک شبکه اول سیما و در گفت و گو با علی ضیاء مجری این برنامه سوالاتی را درباره کرونا در ایران مطرح کرد که این سوالات واکنش سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در پی داشت و در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما از حضور امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک و مطالب مطرح شده از طرف این بازیگر درباره ویروس کرونا گلایه کرد و هشدار داد.

حالا امیرحسین رستمی در ویدیویی ضمن تقدیر از کادر درمان و عذرخواهی بابت اظهارت خود گفته که بعد از حضورم در برنامه فرمول یک؛ سوالاتی را مطرح کردم که تقریبا بلافاصله بعد از برنامه دوستان متخصص از وزارت بهداشت با من تماس گرفتند و درباره خیلی از این سوالات هم با هم گ‍پ زدیم. شخص آقای احمدزاده که زحمت آوردن دانشجویان ما از چین را کشیدند و خودشان ۴۰ ـ ۵۰ روز در قرنطینه بودند، در این موارد با من گپ زدند. همچنین دیشب آقای ملک‌زاده در برنامه فرمول یک حضور پیدا کرد و تقریبا به سوالات من جواب داده شد.

وی ادامه داده هر کشوری یک پروتکل اقلیمی دارد و من نمی‌دانستم. دیشب متوجه شدم که ایتالیا به قرنطینه اعتقاد دارد ولی انگلستان می‌گوید که من قرنطینه نمی‌کنم. ما الان در ایران باید کاری کنیم که سرعت رشد این ویروس و همه‌گیری آن و نمودارش طوری باشد که از خط کادر درمانی ما بالاتر نزند. باید با در خانه ماندن این قضیه را کنترل کنیم.

این بازیگر افزوده در مورد پروازهای ماهان هم گپ زدیم و من تازه فهمیدم که کشور آلمان هم تا سه روز پیش به چین سفر داشته و از سه روز قبل این پروازها لغو شده است. البته در مورد زیرساخت‌های فضای مجازی هنوز هم اعتقاد دارم که سرعت نت پایین است و برای اینکه کادر درمان راحت‌تر بتوانند با هم ارتباط بگیرند، بچه‌ها با مدارس‌شان و دانشجوها با اساتیدشان، باید وزیر محترم ارتباطات یک تمهیداتی را ایجاد کند که سرعت نت بالاتر برود.

رستمی گفته اگر صحبت‌های من تشویش ایجاد کرد، عذرخواهی می‌کنم. از تمام کادر درمان، پزشک و پرستار این سرزمین ممنونم که در خط مقدم جنگ با کرونا هستند. امیدوارم اگر حرفی زدم که رنجشی ایجاد شده من را به عنوان یک فرزند این سرزمین ببخشند. دست همه آنها را می‌بوسم و دست مریزاد می‌گویم. یک توضیح کوچک هم لازم است بگویم؛ خانواده خودم یعنی خواهر و مادر من عضو کادر درمان همین سرزمین هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار