مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌‌شرقی به ۶۲۹ نفررسید

تبریز (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت شمار مبتلایان کرونا درآذربایجان شرقی به 629  نفرافزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌‌شرقی به ۶۲۹ نفررسید

محمدحسین صومی در گفت‌وگوی خبری زنده تلویزیونیبا بیان اینکه امروز 49 درصد تست آزمایش شوندگان مثبت اعلام شده است، ادامه داد: در طول 24 ساعت گذشته از مجموع افراد مراجعه کننده و بیماران بستری نتیجه آزمایش 58 نفر مثبت اعلام شده و به مجموع آمار مبتلایان به این بیماری افزوده شده است و شمار مبتلایان کرونا درآذربایجان شرقی تا به امروز به 629 نفرافزایش یافته است.

او افزود: امروز با فوت 10 بیمار مبتلا شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان به 59 نفر رسید شایان ذکر است 4 نفر ازفوتی های امروز بیش از 15 روز در بیمارستان بستری وتحت مداوا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه سخناش از عدم باور عده ای از آمار و اخبار مربوط به کرونا گفت: شهر تبریز در سطح استان آذربایجان شرقی بالاترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را بخود اختصاص داده است و بالاترین آمار استان در محلات قره باغی، یکه دکان، خلیل آباد، قراملک، لاله و مارالان مشاهده شده است.

او با تاکید بر، برای نجات هم در خانه بمانیم، افزود: بنابراین افرادی که در مراسماتی مانند چهارشنبه سوری یا مکان‌های پر رفت و آمد و دید و بازدیدهای عید حضور پیدا می‌کنند، هم سلامتی خود و هم سلامتی دیگران را به خطر می‌اندازند.

صومی در ادامه افزود: آب و هوای شهر ما، که تقریبا ملایم هست بهترین زمینه برای تشدید و گسترش بیماری می باشد پس در خانه هایمان بمانیم و اگر میهمانی هم در خانه دارید از خانه خارج نشوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار