پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت نوروز 1399

خنیفر: اهتمام، همراهی و درایت معلمان و اساتید در این ایام ، نویدگر آینده‌ای پر نشاط در بهار طبیعت و غلبه اراده ملی بر موانع و بیماری‌هاست

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت آغاز سال نو، پیامی صاد کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت نوروز 1399

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین

دانشجویان، اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان محترم دانشگاه شریف فرهنگیان و همه خانواده بزرگ و گسترده تعلیم و تربیت کشور.

سلام و درودها نثار شما و ملت عزیزمان ایران باد.

همراه شدن نوروز و شکوفایی طبیعت و مقارنت آن با ماه های پر برکت رجب و شعبان که نویدبخش ایام شکوفایی معنوی است را به فال نیک می گیرم.

تبریک شایسته و تقدیر بایسته ای داریم بابت حضور پزشکان، پرستاران، کادر بهداشتی و درمانی و همه آنهایی که در سراسر ایران اسلامی در این روزهای درگیری با بلای شیوع اپیدمی کرونا، راه خدمت ایثارگرانه را برای خود به عنوان وظیفه بزرگ برگزیده اند. خصوصاً همکاران ما که طی این مدت و در ادامه مبارزه با این اپیدمی از همه هستی خود مایه گذاشتند و برگ زرینی از خدمت جهادگرانه و انسانی و دینی را به نمایش گذاشتند.

همچنین تسلیت ویژه به مردم عزیز داغدار عزیزانشان و به خانواده بزرگ و گسترده تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان کشور که عزیزانی را به خاطرشیوع بیماری کرونا از دست داده‌اند و ما را در غم خود سهیم و شریک بدانند و خداوند بزرگ را به عنوان ولی خود در کنار خود ببینند و صبر و مقاومت و راه زندگی توأم با معنویت را ادامه دهند.

سالی که گذشت دشمنان ما در دنیا به فکر آن بودند که با ترور سردار بزدگ ایران و اسلام، به عنوان ابزاری برای شکستن اراده ملت ایران استفاده کنند. اما اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب وا داشت و به عظمت این ملت اعتراف کردند. ملت ما که همیشه آفریننده صلح و آرامش در منطقه و جهان بوده اند، با تلاش و تداوم راه خود، ثبات و امنیت بیشتری را برای منطقه به همراه خواهند آورد.

دانشگاه فرهنگیان کشور با همت همه مدیران، اساتید و کارکنان خود در سراسر کشور با وجود مشکلاتی که به خاطر تعطیلی اجباری ناشی از مصیبت کرونا به وجود آمده، با روش های مجازی مانع از تعطیلی آموزش در دانشگاه شده اند. و ان شاء الله عن قریب مشکلات پیش روی پشتیبانی این آموزشها را نیز مرتفع خواهیم کرد.

در سال نو با کمک شما عزیزان دانشگاه فرهنگیان کشور و به حول و قوه الهی، برخی برنامه‌ها و امور معوقه را با سرعت و جدیت بیشتر انجام خواهیم داد. و به رسالت خود به نحو احسن ادامه میدهیم.

حیات و تداوم دانشگاه فرهنگیان به روح ملی و کلاس درس مدارس گره خورده است و اهتمام، همراهی، همدلی و درایت شما عزیزان در این ایام نابکام و سرانجام این سال، نویدگر آینده‌ای پر نشاط در بهار طبیعت و غلبه اراده ملی بر موانع و بیماری‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار