حمایت ویژه از طرح‌های تحقیقاتی و فناوری مرتبط با ویروس کرونا یا کووید 19

بوشهر(پانا)_ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمادگی دارد از طرح‌های تحقیقاتی با موضوع ویروس کرونا و کووید ۱۹ در قالب گرنت پژوهشی و به‌طور ویژه‌ای حمایت کند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت ویژه از طرح‌های تحقیقاتی و فناوری مرتبط با ویروس کرونا یا کووید 19

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: دکتر خمیسی‌پور گفت: تمامی اعضای هیأت علمی و محققان می‌توانند طرح‌های تحقیقاتی خود را با موضوعات یادشده ارائه کنند و دانشگاه در قالب گرنت پژوهشی از آن‌ها حمایت می‌کند.
وی افزود: محققان می‌توانند طرح‌های تحقیقاتی و فن‌آورانه خود را در سامانه پژوهش‌یار با موضوعات ویروس کرونا یا کووید ۱۹ ثبت کنند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه تأکید کرد: تمامی روال‌های طرح‌های پژوهشی اعم از کمیته مالی و اخلاق مرتبط با این موضوع توسط این معاونت، در اسرع وقت با نگاه ویژه‌ای بررسی و مورد تصویب قرار خواهند گرفت.
دکتر خمیسی‌پور ادامه داد: معاونت تحقیقات و فناوری از تمامی امکانات خود برای پیشبرد این طرح‌ها استفاده خواهد کرد تا هرچه سریع‌تر مشکل پیش‌آمده برای جامعه در خصوص این ویروس از سر راه مردم عزیز ایران برداشته شود.
وی گفت: تاکنون طی نامه‌هایی جداگانه به دانشکده‌ها و مراکز ذی‌صلاح آمادگی خود را جهت این امر اعلام نموده است.
معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برای پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس و ریشه‌کنی آن در جامعه توجه به امر پژوهش یک ضرورت است و این مسئله مورد تأکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز هست و ما نیز در مورد این مهم نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار