افتتاح شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و در راستای فراهم آوردن محیطی امن در اینترنت بین معلمان و دانش‌آموزان شبکه اجتماعی دانش‌آموزان  «شاد» افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، عصر امروز با حضور محسن حاجی میرزایی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» افتتاح شد. در این آیین وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اهمیت نقش شبکه‌های اجتماعی در تعاملات جوامع انسانی گفت: این شبکه‌ها در میان دانش‌آموزان هم استفاده می‌شود و کاربران دانش‌آموز زیادی دارد و در شرایطی که مدارس کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل ‌شده است و اهمیت استمرار جریان یادگیری، ما باید از همه پتانسیل‌ها برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم که یکی از این روش‌ها استفاده از «شبکه اجتماعی شاد» است.

براساس این گزارش؛ پس‌از شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعطیلی مدارس اعلام شد، با تأکید وزیر آموزش‌وپرورش مبنی بر تداوم جریان آموزش، زیرساختی در مرکز فناوری اطلاعات تحت عنوان «شبکه اجتماعی شاد» طراحی و تهیه شد تا فعالیت آموزشی دانش‌آموزان با هدایت معلمان ادامه پیدا کند.

گفتنی است؛ شبکه اجتماعی شاد برای دسترسی دانش‌آموزان مبتنی بر محیطی امن فراهم ‌شده است تا ارتباط بین معلم و دانش‌آموز را برقرار ‌کند و معلم می‌تواند محتوای درسی را از طریق این شبکه با دانش آموزان به اشتراک بگذارد و طرح سؤال و آزمون کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار