«به شرط زندگی » رادیو نمایش بهاری می شود

تهران (پانا) - برنامه «به شرط زندگی » در ایام نوروز با حال و هوای بهاری به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
«به شرط زندگی » رادیو نمایش بهاری می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،ساجد قدوسیان تهیه کننده این برنامه رادیویی گفت: «به شرط زندگی» با تغییراتی تأثیرگذار، نوروز امسال ازرادیونمایش پخش می شود.

وی ادامه داد : در ایام نوروز مهدی فرج اللهی شاعر و طنزپرداز مجری برنامه است و به همین جهت در بخش اجرا، تمرکز بیشتر روی اشعار طنز و معرفی طنزپردازان و مرور مجلات و هفته نامه های قدیمی طنز است. در نمایش های برنامه هم مثل همیشه مطالب و مسائل روز مدنظر بوده که این روزها همه چیز حول محور موضوع کرونا است .

این تهیه کننده رادیویی خاطر نشان کرد : از آنجایی که برنامه «به شرط زندگی» در طول سال از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح پخش می‌شد و پنجشنبه و جمعه گلچینی از برنامه در طول هفته به روی آنتن میرفت ولی به دلیل اینکه ۲۹ اسفند آخرین روز سال است در این روز علیرغم پنجشنبه بودن به صورت زنده ساعت ۷ صبح و با اجرای آرمان غفاریان برنامه داریم.

تهیه کننده برنامه رادیویی «به شرط زندگی » تأکید کرد : دربرنامه ۲۹ اسفند گفتگوهای کوتاهی با هنرمندان برنامه انجام شده و ایشان برای عرض تبریک سال نو این گفتگوها را انجام دادند، چون اول فروردین ۹۹ برنامه نداریم .

قدوسیان در پایان گفت : ویژه برنامه «به شرط زندگی» در ایام نوروزاز دوم تا پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۰ از آنتن رادیو نمایش پخش می شود و نویسندگان برنامه همچنان سارا آقامحمدی،الهام حاجی نژاد،حمید پارسا،مصطفی خدایگان و باران سیدی هستند.

ویژه برنامه نوروزی«به شرط زندگی» با هنرمندی بیوک میرزایی،مرضیه صدرایی،مرتضی تبریزی،نوشین حسن زاده، سینا نیکوکار،معصومه عزیزمحمدی، محمدرضا لبیب،بهادر ابراهیمی، الهام حاجی نژاد،نسرین زارع ، آرش راسخ و به صدابرداری مجید آینه ، افکتوری نازنین حسن پور و تهیه کنندگی ساجد قدوسیان در رادیو نمایش تهیه و تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار