معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد:

آغاز به کار پرستاران پذیرفته شده در آزمون سراسری، بدون گذراندن مراحل اداری

شیراز(پانا)- معاون پرستاری وزارت بهداشت از جذب ۸ هزار پرستار برای کنترل و مهار کروناویروس جدید خبرداد و گفت: از این تعداد، حدود ۵ هزار نفر در آزمون سراسری پذیرفته شده اند که بدون گذراندن مراحل اداری آغاز به کار خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر مریم حضرتی، با اعلام این خبر، افزود: پرستاران علیرغم کمبود نیرو، در سخت ترین شرایط و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا با جان و دل و با عشق و ایثار به بیماران خدمت می کنند. لذا، به آنها خسته نباشید گفته و به این عزیزان اطمینان می دهم که تمام تلاشمان را برای رفع کمبودهای گروه های پرستاری و ارتقای این رشته به کار گیریم.

دکتر حضرتی از موافقت معاونت توسعه وزارت بهداشت برای آغاز به کار حدود ۵ هزار نفر از از پرستارانی که در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده اند، بدون گذراندن مراحل اداری خبرداد و گفت: مراحل اداری جذب این افراد پس از شکست ویروس کرونا و همزمان با فعالیت آنها صورت خواهد گرفت.

او همچنین به درخواست مقام عالی وزارت از رییس جمهور برای جذب حدود ۳ هزار نیروی پرستاری، اشاره کرد و افزود: این موضوع در حال پیگیری است و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: جذب این تعداد پرستار در شرایط کنونی می تواند کمک موثری در جهت پیشگیری از خستگی مفرط پرستاران باشد.

به گفته حضرتی بدون شک، جهت ارائه خدمات موثر و رعایت استانداردهای خدمتی نیاز به جذب حداقل ۸ تا ۱۰ هزار نیرو تا سال ۱۴۰۴ داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار