با تبریک فرا رسیدن سال نو؛

درخواست خلیفه‌ ارامنه تهران: از حضور در اجتماعات خودداری کنید

تهران (پانا) - خلیفه ارامنه تهران با تبریک فرا رسیدن عید نوروز گفت از هم میهنان خود می‌خواهیم تا جانب احتیاط و هوشیاری را نگاه داشته، به راهنمایی‌ها، دستورات و توصیه‌ها عمل کرده، از اجتماعات خودداری کرده و از همه مهم‌تر دعا را از یاد نبرند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
درخواست خلیفه‌ ارامنه تهران: از حضور در اجتماعات خودداری کنید

به گزارش ایرنا؛ سیبوه سرکیسیان اسقف اعظم روز چهارشنبه با صدور پیامی اظهار کرد: در ایام سال جدید شمسی و عید نوروز و هنگامی‌که دنیا با بحران شیوع ویروس کرونا مواجه شده است، تبریکات صمیمانه و آکنده از دعای خود را نثار هم میهنان ایرانی خود کرده و برای همگان آرزوی سلامتی، موفقیت و شادکامی دارم.

وی افزود: می‌دانیم که در این ایام به دلیل شیوع ویروس کرونا به اجبار در منازل خود بسر می‌بریم، با این وجود ایمان داریم که دولتمردان کشور به طرق مختلف در جهت بهبود شرایط بحرانی مردم تلاش می‌کنند.

خلیفه ارامنه تهران خاطرنشان کرد: از هم میهنان خود می‌خواهیم تا جانب احتیاط و هوشیاری را نگاه داشته، به راهنمایی‌ها، دستورات و توصیه‌ها عمل کرده، از اجتماعات خودداری کرده و از همه مهم تر دعا را از یاد نبرند. برای یکدیگر، برای کشور عزیزمان ایران و ملت آن دعا کنیم. عزیزان من دعا نیروی شفادهنده داشته و ایمان ما را قوی‌تر می‌کند.

سرکیسیان یادآور شد: بار دیگر این ایام را به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهوری اسلامی، مسئولان و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و از خدواند متعال برای آنها رحمت و برکت مسئلت می‌کنم و برای همگان صلح آرزومندم. نوروز مبارک باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار