خیرین سلامت گیلان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند

رشت (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت: خیرین سلامت استان برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون کمک هایی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اهداء کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
خیرین سلامت گیلان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند

دکتر کیانوش کوچکی نژاد گفت: با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان بر اساس اعلام عمومی از سوی مجمع خیرین سلامت، خیرین این حوزه مانند همیشه پای کار آمدند.

وی با بیان این که در ابتدا خیرین سلامت برای اهدا اقلام و حفاظت شخصی پزشکان و کادردرمانی شامل عینک حفاظ دار، ماسک، دستکش و غیره اقدام کردند، افزودند: با راه اندازی بیمارستان صحرایی در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت تصمیم گرفته شده که برای یک سری کمبودها در این بخش اقدام شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان خاطر نشان کرد: ۳۰ دستگاه کمک تنفسی، چندین دستگاه پمپ های سرم، دستگاه اکوکاردیوگرافی و غیره از دیگر کمک های خیرین سلامت استان در این مدت است.

وی بیان داشت: علاوه بر خیرین سلامت گیلان، خیرانی از تهران، خیران ایرانی مقیم خارج از کشور از کانادا، آلمان و اتریش نیز در این مدت برای مقابله با کرونا به این استان کمک های نقدی اهدا کردند.

کوچکی نژاد ، ضمن قدردانی از خیرین سلامت در گیلان اظهار کرد : کمک های مجمع خیرین سلامت استان تا شکست ویروس کرونا ادامه دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت: یک دستگاه ماشین بیمار بر تخصصی به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان توسط مجمع خیرین سلامت استان خریداری و امروز (چهارشنبه) به بیمارستان رازی رشت اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار