نیکوکاران بابل 2 میلیارد تومان به ستاد مقابله با کرونا کمک کردند

ساری (پانا) - عضو ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بابل اعلام کرد که نیکوکاران بابلی تاکنون 2 میلیارد تومان به این ستاد کمک کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نیکوکاران بابل 2 میلیارد تومان به ستاد مقابله با کرونا کمک کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، صمد میناگر با بیان اینکه امروز پهلوان و یل میدان در کشور، کادر بهداشت و درمان هستند که خدمت آن‌ها تعظیم می‌کنم، «امروز به دست شفابخش کادر درمانی گروه زیادی از مردم شفا پیدا می‌کنند.»

او اعلام کرد که ۱.۲ میلیارد تومان بصورت نقدی و ۸۰۰ میلیون تومان بصورت غیرنقدی طی نیازسنجی‌هایی که انجام شد، اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها تامین و اهدا شد.

به گفته میناگر، دستگاه تنفسی با‌ی‌پپ، کپسول‌های اکسیژن، ونتیلاتور سیار، ماسک، دستکش و دیگر اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها با همت مردم به بیمارستان‌ها اهدا شد.

میناگر تأکید کرد که اگر مبالغ دیگری برای ما واریز شود، دستگاه‌های جدیدی تهیه می‌کنیم تا پزشکان حاذق ما از مواهب آن برای نجات جان بیماران استفاده کنند.

عضو ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بابل از مردم خواست موارد بهداشتی را رعایت کنند تا بیشتر از این به کادر درمان فشار نیاید.

شماره کارت «۶٠۳۷۹۹۷۵۹۹٠۹۶۱۸۸» با عنوان «ستاد مردمی مبارزه با کرونا» آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران، یک‌هزار و ۶۱۹ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در استان بستری هستند و مجموع افرادی که تاکنون در مازندران به بیماری کووید ۱۹ مبتلای قطعی شده‌اند، ۱۴۳۳ نفر است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، این روزها تعداد بیماران سرپایی و بستری در سطح استان بالا رفته است و تقریبا بسیاری از ظرفیت‌های بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و بیماران غیراورژانسی از سیستم حذف شدند و فقط بیماران اورژانسی و کرونایی تحت مراقبت می‌گیرند.

سپاه کربلای مازندران با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان احداث دو نقاهتگاه بیماران تنفسی در استان را تقبل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار