فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد

توقیف شناور حامل مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک قاچاق در مرزهای عسلویه

بوشهر(پانا) - فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک قاچاق در مرزهای شهرستان عسلویه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توقیف شناور حامل مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک قاچاق در مرزهای عسلویه

سردار ولی‌الله رضایی نژاد بیان کرد: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی، تلویزیون، موتورسیکلت ۲۰۰ سی‌سی، لوازم یدکی موتورسیکلت، موتورسیکلت پا کشتی و محموله اقلام بهداشتی و ماسک به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

وی تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی در راستای مبارزه با هرگونه قاچاق، مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی عسلویه با کنترل آب‌های داخلی کشور موفق به شناسایی و توقیف یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق شدند.

رضایی نژاد افزود: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی دریابانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در پی توقیف شناور حامل مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک قاچاق در مرزهای شهرستان عسلویه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار