عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با پانا

بیگدلی: با مدیریت بحران کرونا از تبعات اقتصادی آن بکاهیم

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا خانواده‌های زیادی منبع درآمدی خود را از دست داده‌اند، بر ضرورت حمایت از مشاغل آسیب‌دیده و خانواده‌های کم درآمد در ایام شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بیگدلی: با مدیریت بحران کرونا از تبعات اقتصادی آن بکاهیم

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با پانا درباره آسیب‌پذیر شدن خانواده‌های کم‌درآمد در پی اپیدمی کرونا اظهار کرد: بسیاری از این خانواده‌ها دارای کسب و کاری هستند که با شیوع ویروس کرونا، تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و حتی تعداد زیادی از مشاغل به علت کرونا تعطیل شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا خانواده‌های زیادی منبع درآمدی خود را از دست داده‌اند، گفت: از آنجا که تبعات بیماری کرونا بر همه اقشار جامعه به طور مستقیم و غیرمستقیم تاثیر گذاشته است، حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا به ویژه کارگران ضرورت دارد.

وی افزود: دولت بسته حمایتی را برای مشاغل آسیب‌دیده در نظر گرفته است که مرحله اول آن پرداخت شده است اما این بسته به 3.5 میلیون خانوار تعلق می‌گیرد و حمایت از این اقشار نیاز به مساعدت بیشتری دارد و اکنون معیشت بسیاری از خانوارها با مشکل مواجه شده است.

بیگدلی تاکید کرد: اکنون با بحران کرونا در کشور روبرو هستیم و باید اوضاع را مدیریت کنیم تا این بحران به بحران اقتصادی تبدیل نشود، بنابراین دولت باید با حمایت از بنگاه‌های کوچک اقتصادی، دستفروشان و مشاغل خُرد، این بحران را مدیریت کند تا شاهد کاهش آسیب‌پذیری مردم به ویژه خانواده‌های کم درآمد باشیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در ایران با توجه به تحریم‌های اقتصادی، شرایط اقتصادی کشور را سخت‌تر کرده است، گفت: هر چند تبعات این بیماری بر اقتصاد کشور تاثیر گذاشته است اما با رعایت موارد بهداشتی و توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا از سوی مردم، هر چه سریعتر اپیدمی آن پایان می‌یابد و از تبعات اقتصادی آن نیز کاسته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار