بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در مازندران احداث می‌شود

ساری (پانا) - فرمانده سپاه کربلا مازندران از احداث بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در مازندران احداث می‌شود

سردار محمدحسین بابایی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه چهار گروه سفیران سلامت، مدافعان سلامت، ناظران سلامت و ستاد پشتیبانی سلامت در قرارگاه پدافند زیستی استان سازماندهی شدند، گفت:‌ «۲ هزار بسیجی در بخش سفیران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ساری و بابل در امر آموزش و پیشگیری از ابتلا به کرونا مشغول آگاهی بخشی به مردم هستند.»

سردار بابایی با اعلام اینکه ۷۷ هزار بسیجی به عنوان مدافعان سلامت در بخش گندزدایی، ضدعفونی و رفع آلودگی مناطق در حال کار‌های اجرایی هستند، این آمار را در مجموع مربوط به بسیجیانی دانست که حتی یک ساعت، نصف روز یا یک روز تمام به کار اجرایی می‌پردازند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد که در هفته چهارم بحران کرونا برنامه‌ریزی شده است که برای از کار انداختن قطعی چرخه انتقال کرونا با هدایت دانشگاه علوم پزشکی ساری و بابل به صورت خانه به خانه و محله به محله گندزدایی صورت بگیرد تا استان به یک ثبات برسد.

او با اشاره به تولید لوازم بهداشتی و نیاز‌های کادر درمانی و بیمارستانی شامل، ماسک بهداشتی، گان بیمارستانی، رو تختی، روبالشی، دستکش، محلول‌های ضدعفونی تاکید کرد که تمامی تولیدات و ملزومات پزشکی پس از تولید، توسط علوم پزشکی مازندران استریل و ضدعفونی شده و بصورت پک‌های بهداشتی بسته بندی می‌شود.

سردار بابایی از صدور مجوز ۱۰۰ کارگاه تولید لوازم بهداشتی ۴۵ روزه از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد که محصولات آن زیر نظر بسیج جامعه پزشکی بررسی شده تا با اطمینان لازم تولید شوند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به احداث بیمارستان نیروی زمینی سپاه در مازندران اشاره کرد و گفت:‌ «در غرب استان هم بیمارستان امام رضا (ع) در چالوس آماده است تا به مردم غرب مازندران خدمات‌رسانی کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار