افتتاح استودیو چندرسانه‌ای«نگاه» با حضور وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - استودیو چندرسانه‌ای «نگاه» با حضور وزیر آموزش ‌و پرورش در محل مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح استودیو چندرسانه‌ای«نگاه» با حضور وزیر آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، محسن حاجی میرزایی درآیین افتتاح این استودیو با اشاره به اهمیت اطلاع رسانه‌ای چندرسانه‌ای و اهمیت آن در دنیای فعلی گفت: از سال‌های قبل با ارتقای نسل‌های اینترنت سایت‌های خبری اهمیت اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای را درک کرده‌اند و بر این اساس در سایت‌های خود بخشی را به همین منظور قرار داده‌اند.

او افزود: مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش هم باید در این زمینه تلاش کند و بخشی از فعالیت‌های خود را به این حوزه اختصاص دهد تا مخاطبان این دستگاه با فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند.

گفتنی است، نشریه «نگاه» به رویدادهای آموزش‌وپرورش، عنوان نشریه‌ای بوده است که به مدت 30 سال منتشرشده و در بین مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش، توزیع می‌‌شده است و درزمانی که خبررسانی در فضای آموزش‌وپرورش به شکل کنونی وجود نداشته، سعی کرده است تا در انتشار اخبار این حوزه، نگاه تخصصی به حوزه آموزش‌وپرورش داشته باشد.

مجله تصویری، تحلیلی و آموزشی «نگاه» جهت غنای خود و استفاده از نظرات ذی‌نفعان آموزش‌وپرورش همواره خود را نیازمند حمایت همه مخاطبین خود اعم از معلمان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و اولیای محترم می‌داند و ازاین‌رو از همه مخاطبان دعوت می‌کند تا با ارائه نظرات و پیشنهاد‌های خود به آدرس negah@medu.ir ما را در افزایش غنای این نشریه همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار