در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح شد؛

روحانی: برای تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها همه تلاش خود را خواهیم کرد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری می‌گوید دولت با همه توان و امکانات در موضوع مقابله با کرونا وارد شده و برای رساندن تجهیزات و امکانات لازم بیمارستان‌ها و حفاظت از جان کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
روحانی: برای تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها همه تلاش خود را خواهیم کرد

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جریان آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و همچنین روند درمان بیماران مبتلا به کرونا در این استان قرار گرفت.

رییس جمهوری با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی بیمارستان‌ها برای درمان بیماران مبتلا به کرونا و همچنین اقدامات انجام شده در طرح غربالگری وزارت بهداشت در استان‌های مختلف کشور تاکید کرد: دولت و مردم قدردان این زحمات و تلاش‌های شما هستند و این فداکاری‌ها در تاریخ و ذهن مردم باقی خواهد ماند.

روحانی با بیان اینکه این روزهای سخت دیر یا زود به پایان خواهد رسید، افزود: مردم امروز احساس می‌کنند که بیمارستان‌ها و پزشکان و پرستاران پناهی برای آن‌ها هستند و این بسیار ارزشمند است.

روحانی با اشاره به اینکه خوشبختانه کادر درمانی باتجربه و متخصص ما در منطقه و سطح جهان از جایگاه خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دولت با همه توان و امکانات در این موضوع وارد شده و برای رساندن تجهیزات و امکانات لازم بیمارستان‌ها و حفاظت از جان کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

رییس جمهوری تصریح کرد: به وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی برای تامین نیازها دستور داده ام که هیچ محدودیتی نباید وجود داشته باشد و پشتیبانی‌های لازم از جمله تامین ارز مورد نیاز برای واردات انجام گیرد.

روحانی افزود: بی تردید با سعی و تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان و یاری هم و همکاری مردم و رعایت اصول بهداشتی و همچنین اجتناب از سفرهای غیرضرور و با ماندن در خانه از این روزهای سخت عبور خواهیم کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این گفت‌وگوی تلفنی گزارش کاملی از وضعیت این بیماری در استان قم و همچنین تلاش‌های انجام شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار