علیرضاکاظمی :استفاده از توانمندیها و ظرفیتهای تشکلات دانش‌آموزی درمبارزه با کروناویروس

شهرقدس (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت های بسیج دانش آموزی شهرقدس که در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس و ضدعفونی کردن مدارس شهرقدس در حال فعالیت هستند ،بازدیدبعمل آورد .

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
علیرضاکاظمی :استفاده از توانمندیها و ظرفیتهای  تشکلات دانش‌آموزی درمبارزه با کروناویروس

در این بازدیدعلیرضا کاظمی ، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده بسیج دانش آموزی شهرقدس در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس و ضدعفونی کردن مدارس طی سخنانی تصریح کرد : یکی از بخش‌های بسیار فعالی که همواره کشور را در وضعیت بحرانی کنونی یاری میدهد تشکیلات دانش آموزی و بسیج دانش آموزی است که به لحاظ نوع توانمندی ها و ظرفیت هایی که در این تشکیلات وجود دارد به مبارزه و مقابله با کرونا ویروس پرداخته است .

او در ادامه اظهار کرد : فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر این دو نهاد برای ضدعفونی کردن مدارس و آماده کردن فضاهای عاری از این ویروس ناشناخته برای تحصیل دانش‌آموزان قابل ستایش و چشمگیر است .

اوذعان کرد : ما در بحران های این چنینی می‌توانیم به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مجموعه هایی همچون تشکیلات دانش آموزی پی ببریم و بسیج دانش آموزی همواره در همه بحران‌هایی که کشور با آن روبرو بوده در صحنه حضور داشته ، به ویژه در بحران کروناویروس که هم اکنون جهان و کشور عزیزمان با آن درگیر است .

کاظمی بیان کرد:کرونا ویروس علاوه بر موضوع بهداشت و سلامت جامعه ، همه ابعاد سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی را درگیر کرده ، و بسیج دانش آموزی توانست یاری بسیاری به کنترل این بحران چه در زمینه فرهنگ سازی و چه در زمینه ضدعفونی و گندزدایی و کمک به بهبود شرایط عمومی جامعه برساند و به شکل خستگی ناپذیری به مقابله با این ویروس ناشناخته پرداخته است .

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد : در شرایط بحرانی که هم اکنون کشور ما با آن روبروست یکی از مهم ترین مسائلی که توجه عموم را به خود جلب کرد ، فعالیت های ارزنده بسیج دانش آموزی برای ریشه کن کردن کروناویروس بود که این موضوع بیانگر این است که روحیه جهاد و تلاش و جنگندگی نیروی بسیج در شرایط سخت در نوجوانان و جوانان ایران زمین زنده و شعله‌ور است .

کاظمی اظهارکرد : در شرایط کنونی کشور که سودجویان دست به احتکار مواد ضدعفونی و ماسک‌های بهداشتی زدند بسیج دانش آموزی شهر قدس با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خویش خط تولید ماسک های بهداشتی را راه اندازی کرد که روزانه ۱۰۰۰۰ ماسک بهداشتی تولید و توزیع می‌کند تا با قیمت مناسب به دست نیازمندان برسد و از شیوع این ویروس در سطح شهر جلوگیری و پیشگیری کند .

او اشاره کرد : نیروی بسیج دانش آموزی یک عنصر بسیار مفید برای جامعه است که با فعالیت‌های این چنینی و با ارزش خویش نقش بسیار موثری در کنترل اوضاع دارند . فعالیت های ارزنده نیروی بسیج دانش آموزی علاوه بر اثرات و برکات مادی خویش بر جامعه اثرات تربیتی خوبی هم برای جامعه و خانواده های ایران زمین به خصوص افرادی که در این راه فعالیت می‌کنند دارد .

کاظمی افزود : ما در آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در بخش‌های مختلفی از این دانش آموزان حمایت کنیم . یکی از بخش‌های حمایتی این است که با حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان چرخه های تولیدی این چنینی را راه اندازی کنیم و یکی دیگر از حمایت هایی که صورت می گیرد کمک به چرخه توزیع تولیدات این دانش آموزان و افرادی که در این چرخه تولید سهیم هستند است

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد : ما اگر بتوانیم نیازهای جامعه را به عنوان بزرگترین جامعه مخاطب و بزرگ‌ترین بخش مشترکی که بین حاکمیت و ملت وجود دارد به کارگاه های تولیدی پیوند دهیم علاوه بر ایجاد امید و انگیزه در بین دانش‌آموزان قادر به توسعه خدمات در بخش‌های مختلف هستیم .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار