فرمانده نیروی هوایی ارتش: حفظ سلامت کادر درمانی باید در اولویت باشد

تهران (پانا) - رمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر سرعت و کیفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی گفت: حفظ سلامت کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی هوایی باید در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی هوایی ارتش: حفظ سلامت کادر درمانی باید در اولویت باشد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جلسه ویدیوکنفرانسی با فرماندهان پایگاه‌های این نیرو ضمن بررسی و ارزیابی روند مقابله با ویروس کرونا در شهرها و پایگاه‌های تابعه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای اوامر فرمانده معظم کل قوا قرارگاه امام رضا (ع) در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده که‌ مدیریت و سازمان‌دهی اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی شده را برعهده دارد.
وی با تاکید بر سرعت و کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، گفت: حفظ سلامت کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروی هوایی باید در اولویت قرار گیرد و علاوه بر بیمارستان‌ها، مراکزی تحت عنوان استراحت گاه برای قرنطینه کردن و طی کردن دوره نقاهت بیماران در نظر گرفته شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: فرماندهی میدانی مبارزه با این ویروس در تمامی شهرها به جز بوشهر بر عهده فرمانده نیروی زمینی است و در بوشهر به عهده نیروی هوایی و در چابهار به صورت مشترک با نیروی دریایی تقسیم وظایف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن پایگاه‌ها و تولید مواد ضدعفونی ادامه داد: ضدعفونی روزانه در تمامی پایگاه‌ها و کوی‌های سازمانی صورت می‌گیرد و همچنین پایگاه‌هایی که امکانات تولید موادضدعفونی و شوینده را دارند تولیدات خود را افزایش داده و برای بقیه پایگاه‌ها ارسال کنند.
امیر سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: در ایام عید تجمعات و مکاتبات به حداقل خواهد رسید و امکان پذیرش مهمان در هیچ کدام از پایگاه‌ها و مهمان پذیرها وجود نخواهد داشت.
نصیرزاده با اشاره به تشکیل کمیته مرکز تحقیقاتی تهران ادامه داد: کمیته مرکز تحقیقاتی تهران اعم از پزشک‌ها و افراد فنی تشکیل شده است و یگان‌های جنگ نوین پایگاه ها باید بیشترین ارتباط را با این مرکز داشته باشند.
ایزوله سازی مراکز درمانی، رفع آلودگی وگندزدایی، استفاده از ظرفیت عقیدتی سیاسی پایگاه‌ها و اطلاع رسانی و ثبت و ضبط اقدامات انجام شده از دیگر توصیه‌های امیر نصیرزاده به فرماندهان پایگاه‌های هوایی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار