قطعه «ماه بلور» تقدیم قهرمانان سلامت کشور شد

تهران (پانا) - قطعه «ماه بلور» به آهنگسازی ارشک رفیعی و آواز محمدجواد یزدچی، منتشر و تقدیم قهرمانان سلامت کشور شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
قطعه «ماه بلور» تقدیم قهرمانان سلامت کشور شد

قطعه «ماه بلور»، پنجمین حاصل همکاری محمد جواد یزدچی خواننده و ارشک رفیعی آهنگساز است که به فراخور شرایط کنونی حاکم بر کشور ساخته شده و به پاس زحمات کادر درمان، به این قهرمانان سلامت تقدیم شده است.

با صدای یزدچی تا به حال قطعاتی چون «گفتن نتوانم»، «تو بمان و دگران»، «آیینه دل»، «ماه و پری» و «چشم مست» به آهنگسازی ارشک رفیعی و جانا ارژنگ منتشر شده و این بار قطعه «ماه بلور» در فضایی متفاوت و بر اساس شعری از ارشک رفیعی ساخته و پرداخته شده است.

از رفیعی نیز چندی پیش قطعه «جان جانم» با صدای استاد شهرام ناظری در رسانه های معتبر مجازی شنیدنی شد که مورد استقبال شایسته مخاطبان قرار گرفت.

نیمه اسفندِ جاری قرار بر اجرای کنسرتی به آهنگسازی ارشک رفیعی با همراهی گروه سمان بود که به دلیل لغو کنسرت ها تا اطلاع ثانوی، این کنسرت نیز ناکام مانده و به وقتی دیگر و در شرایطی مناسب تر موکول گشت.

شایان ذکر است که قطعه «ماه بلور» به آهنگسازی ارشک رفیعی و آواز محمدجواد یزدچی، به عنوان هدیه ای به کلیه عزیزان فعال در عرصه پزشکی و کادر درمان هم اکنون آماده شنیدن است. علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های رسمی موسیقی در ایران شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار