دریافت رایگان فیلم‌های آموزشی تربیت بدنی در سایت رشد

تهران (پانا) - سرپرست حوزه سلامت و تربیت بدنی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد که فیلم‌های آموزشی مربوط به درس تربیت بدنی در سایت رشد بارگزاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از این امکان استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دریافت رایگان فیلم‌های آموزشی تربیت بدنی در سایت رشد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طیبه ارشاد درباره کیفیت دروس ارائه شده در آموزش از راه دور که از طریق رسانه ملی در حال انجام است، گفت: درس تربیت بدنی هنوز در جدول پخش برنامه‌های تلویزیونی برای دانش‌آموزان گنجانده نشده است. این بازی‌ها و فعالیت‌های حرکتی با تأکید بر آمادگی جسمانی دانش‌آموزان باید در برنامه‌های درسی گنجانده شود.

او افزود: البته معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حال آماده کردن کلیپ‌هایی مرتبط با فعالیت‌ها و بازی‌های حرکتی مناسب دانش‌آموزان دوره ابتدایی است که بتوانند در منزل همراه با اولیا و اعضای خانواده خود آن‌ها را انجام دهد. این فیلم‌های آموزشی علاوه بر اینکه می‌تواند فضای شادی و نشاط را در بین برنامه‌های درسی ایجاد کند، فرصتی را فراهم خواهد آورد تا دانش‌آموزان و اعضای خانواده درگیر انجام فعالیت‌های جسمانی همزمان با یکدیگر شوند.

سرپرست حوزه سلامت و تربیت بدنی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: قرار است این کلیپ‌ها بین برنامه‌های درسی از رسانه ملی پخش شود تا علاوه بر ایجاد شادابی و نشاط، بخشی از فقر حرکتی‌ که در این ایام افراد به دلیل ماندن در خانه ممکن است ایجاد شود را جبران کند.

ارشاد گفت: برای ورزش و فعالیت کردن در منزل نه تنها هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه توصیه می‌شود در این ایام همه افراد خانواده در کنار همدیگر ورزش کنند تا ضمن کمک به حفظ سلامت خود از بودن در کنار هم اوقات خوش و لذت بخشی را نیز رقم بزنند تا ان شاءالله این تجربه ورزش خانوادگی انگیزه‌ای را برای ادامه ورزش بعد از دوره شیوع بیماری کرونا نیز فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار