معاون وزیر راه و شهرسازی:

۳۰ درصد بار ترافیکی تهران – کرج به‌آزاد راه شهید همت منتقل می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی می‌گوید با بهره برداری از آزاد راه شهید همت – کرج بین ۲۵ تا ۳۰ درصد ترافیک محورهای دو کلان شهر تهران – کرج به سمت این محور سوق پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ درصد بار ترافیکی تهران – کرج به‌آزاد راه شهید همت منتقل می‌شود

به گزارش ایرنا،‌ «خیرالله خادمی» روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح قطعات ۲ و ۳ آزاد راه شهید همت - کرج گفت: این ازاد راه چهارمین مسیر ارتباطی بین تهران- کرج است که امروز با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: آزاد راه شهید همت - کرج ۶ خطه است که سه خط رفت و سه خط برگشت بوده و در هر دو باند رفت و برگشت یک باند اضطراری وجود دارد.ضمن اینکه در طول مسیر نزدیک به ۳.۵ کیلومتر پل و تونل احداث شده است.
مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با بهره برداری از این مسیر جدید ارتباطی تهران - کرج ظرفیت ترافیکی این دو شهر افزایش پیدا می کند و پیش بینی ما این است که حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد ترافیک فعلی در محورهای دو کلان شهر به سمت این محور جدید سوق پیدا کند.
خادمی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این پروژه سوانح رانندگی و زمان سفر بین دو شهر کاهش پیدا کند و درباره مراکز خدمات رفاهی در این آزاد راه هم گفت: دو مرکز رفاهی یکی در قسمت شمالی و یکی در قسمت جنوبی طراحی شده است که این مراکز پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارند.
وی در عین حال گفت: البته با توجه به این که مسیر بین دو شهر در این آزاد راه کوتاه است و از مناطق مسکونی می‌گذرد از این بابت مشکلی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار