بیانیه نماینده دانش آموزان استان گیلان در حمایت از معلم آستارایی

 رشت (پانا)- امیرحسین برزو جیرندهی، عضو هیئت رییسه مجلس دانش آموزی و نماینده دانش آموزان استان گیلان به نمایندگی از تمام دانش آموزان نسبت به وظیفه شناسی معلم  آستارایی احساس مسئولیت کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نماینده دانش آموزان استان گیلان در حمایت از معلم آستارایی

به گزارش سازمان دانش آموزی گیلان، عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی در این بیانیه عنوان کرد: پس از شیوع بحران کرونا و در پی آن تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، تصمیم نهادهای ذی ربط بر آن بود که کلاس های درس به صورت برخط و مجازی برگزار شوند.
در این میان معلم های کوشا و دلسوز دوباره پای کار آمدند. در این بین فایلی صوتی از یکی از معلمان زحمتکش آستارایی منتشر شد که این فرد کلمه "آنلاین" را سهواً "آیلاند" تلفظ می کند. این سوژه مورد طنز و تمسخر بسیاری از افراد قرار گرفت.
تلفظ اشتباه یک واژه، امری معمولی ست که می تواند برای هرکسی اتفاق بیفتد، اما گله اینجاست که تمسخر معلمی که در حال تلاش برای کمک به دانش آموزانش است اصلا کار موجهی نیست، بلکه باید قدردان دغدغه مندی وی بود.
یک معلم تمام تلاش خودش را به کار می گیرد تا بچه هایش از درس عقب نمانند. آن وقت یک عده با یک اشتباه کلامی، این معلم عزیز و مسئولیت پذیر را مورد تمسخر قرار می دهند.
او در ادامه این بیانیه گفت: معرفت این معلم ستودنی است."آیلاند" یعنی تعهد معلمی دلسوز، تاسف بابت بی فرهنگی هایی که دامن گیر برخی ها شده و خاطر او را آزرده می کنند. از نظر ما دانش آموزان "آیلاند" یعنی تعهد، یعنی وظیفه شناسی، یعنی دغدغه مندی معلمی دلسوز که سعی در انجام مسئولیت محوله دارد.
ما دانش آموزان استان گیلان از تلاش های دلسوزانه خانم صفایی، معلم آستارایی تشکر و قدردانی کرده و کار ایشان را بسیار ارزشمند تلقی می کنیم.
ما دانش آموزان یقینا باید قدردان "آیلاند" های زندگی مان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار