به منظور کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی صورت می گیرد؛

راه اندازی مدارس تخصصی ورزش در 59 منطقه آموزش و پرورش فارس

خبرگزاری پانا: 59 مدرسه تخصصی ورزش به منظور کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش فارس راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس با علام این مطلب، اظهار دشت: زنگ ورزش بهترین ساعت برای آموزش مسائل تربیتی و معنوی بوده و توجه به این زنگ باعث می شود جایگاه درس تربیت بدنی و معلم تربیت بدنی نیز ارتقا پیدا كند .
عباس حاجی زاده که در جمع معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سخن می گفت، به اجرای طرح های ملی ورزشی طناورز، سباح، ژیمناستیک، تنیس روز میز و دومیدانی در دوره ابتدایی در سال جاری تحصیلی در تمام مدارس ابتدایی فارس اشاره داشت و همچنین از راه اندازی مدارس تخصصی ورزش نیز در 59 منطقه آموزش وپرورش استان خبر داد.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری كیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و نظارت بر درس تربیت بدنی مد نظر است و مربیان ورزش می بایست به زنگ ورزش نگاهی تخصصی داشته باشند و در این زنگ سعی شود حركات اصلاحی بدنی در دانش آموزان توسعه و تقویت شده تا از ناهنجاری های بدنی جلوگیری شود.

حاجی زاده در پایان به موفقیت های ورزشی استان فارس در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در مسابقات ورزشی دانش آموزی، از 488 دانش آموزی كه به مسابقات مختلف ورزشی اعزام شدند، 310 نفر موفق به كسب مدال و عناوین برتر شدند كه سهم پسران 130 مدال و سهم دختران 180 مدال بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار