امام جمعه موقت ورامین: بانوان ورامین همگام‌ با مردان همواره در خط مقدم خدمت هستند

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: ظرفیت ها و نیروهای جهادی جنوب شرق استان تهران درتولیدماسک و مواد ضد عفونی مهم می باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین:  بانوان ورامین همگام‌ با مردان همواره در خط مقدم خدمت هستند

حجت‌الاسلام محسن محمودی در بازدید از کارگاه تولیدی ماسک ، ویژه بانوان ورامینی که به صورت شبانه روز در حال تولید ماسک استاندارد هستند ، طی سخنانی بیان کرد: حوزه زنان و خانواده به عنوان یکی از بخش‌های تأثیرگذار مقابله با ویروس کرونا می باشند و بانوان یکی از گروه‌های هدف ستاد پشتیبانی مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ورامین برای توسعه تولید ماسک استاندارد به شمار می‌روند.

او در ادامه افزود: در حال حاضر زنان در کنار ایفای نقش مادری، همسری و تحکیم بنیان‌های خانواده، با حضور در این کارگاه های تولیدی جزو یکی از ستون های ستاد پشتیبانی مبارزه با ویروس کرونا در ورامین محسوب می‌شوند و نمی‌توان از نقش آنان در جلوگیری از این ویروس منحوس چشم‌پوشی کرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: با وجود این ویروس خطرناک در جامعه و با توجه به نیاز دشت ورامین به توسعه تولیدات ماسک استاندارد نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها و نیروهای جهادی جنوب شرق استان تهران هستیم.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: در این میان حمایت از زنان به عنوان نیروی فعال و جهادی دیار پانزده خرداد برای گسترش تولیدات ماسک استاندارد و تشویق آن‌ها به این امر در متحول کردن شرایط نابودی ویروس کرونا مؤثر خواهد بود و بانوان ورامینی از زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس تا به امروز ثابت کرده اند که پای آرمان‌های امام ، شهدا و ولایت ایستاده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: تولیدات با کیفیت ماسک از عمده‌ترین راه‌های پیشگیری از ویروس منحوس کرونا می باشد که بانوان مابه عنوان یکی از سرمایه‌های عملی برای محقق شدن این چشم‌انداز محسوب می‌شوند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار