نماینده مردم ایلام در مجلس:

نباید از ویروس کرونا به عنوان ابزاری برای تخریب دولت استفاده کرد

تهران (پانا) - نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت در مبارزه با کرونا مطلوب بوده است، می‌گوید نباید از ویروس کرونا به عنوان ابزاری برای تخریب دولت استفاده شود. رییس جمهوری در این زمینه تلاش خود را می‌کند و همه باید از دولت حمایت کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نباید از ویروس کرونا به عنوان ابزاری برای تخریب دولت استفاده کرد

به گزارش ایرنا،‌ «جلال میرزایی» با اشاره به اقدامات دولت در مبارزه با کرونا اظهار داشت: وقتی به عملکرد کشورهای دیگر در زمینه مبارزه با کرونا نگاه می‌کنیم باید به عملکرد دولت خودمان نگاه عادلانه ای داشته باشیم.
نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: با وجود اینکه تحریم‌های آمریکا روی اقتصاد کشور تاثیر زیادی داشته با این حال عملکرد دولت و وزارت بهداشت در زمینه مبارزه با کرونا خوب و مطلوب بوده است.
عضو فراکسیون امید مجلس اظهارداشت: بسیج منابع در هفته‌های بعد از شیوع بهتر شد، متاسفانه شیوع این ویروس همراه فصل نوروز شده که کنترل آن آسان نیست. با این حال امیدواریم مردم با رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در خانه‌های خود بتوانند به قطع زنجیره این ویروس و بیماری کمک کنند.
میرزایی تاکید کرد: این که می‌گویند شهر قم قرنطینه نشد حرف درستی نیست مگر کشورهای دیگر مثل ایتالیا قرنطینه کردند چه اتفاقی افتاد آیا جلوی شیوع را گرفتند؟ بنابراین اینکه تمرکز زیادی روی قرنطینه شهر خاصی داشته باشیم یک مواجهه سطحی است.
میرزایی ادامه داد: از این ویروس نباید به عنوان ابزاری برای تخریب دولت استفاده شود رییس جمهوری در این زمینه تلاش خود را می‌کند و همگان باید حمایت کنند.
ویروس کرونا حدود سه ماه قبل در ووهان چین شیوع یافت و تاکنون بیش از ۱۴۰ کشور را درگیر کرده است.
به گفته کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۸۵۳ نفر جان خود را از دست داده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر بهبود یافته‌اند.
نکته قابل تامل اینکه ایران در حالی درگیر این ویروس شده است که همزمان با شدیدترین تحریم‌های یکجانبه مواجه است و علیرغم ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های بهداشت و درمان کشور بویژه نیروی انسانی توانمند، اجرای کامل برنامه‌های مقابله با این ویروس نیازمند امکانات و ابزارهایی است که حتی کشورهای قدرتمند که در شرایط تحریم نیستند هم در تامین‌آنها با مشکلات جدی مواجه هستند.
با این وجود دولت با بسیج ظرفیت‌ها و امکانات در دسترس و همراهی نیروهای مسلح با این ویروس در حال مقابله است با این حال انتظار می‌رود نهادها و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با ایفای نقش خود در این زمینه به مهار این ویروس در کشور کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار