آغاز به کار گارگاه تولید ماسک دبیرستان پروین اعتصامی شهر سعدآباد

سعدآباد،بوشهر(پانا)_ در راستای عزم و اراده ملی و جهت پیشگیری از انتشار بیماری خطرناک کرونا و کنترل آن، کارگاه تولید ماسک هنرستان پروین اعتصامی سعدآباد آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار گارگاه تولید ماسک دبیرستان پروین اعتصامی شهر سعدآباد

سرپرست اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از اتحاد، همدلی، همراهی و همکاری همه جانبه مسئولین و مردم جهت مقابله با انتشار بیماری کرونا گفت : آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد از ابتدای ورود و انتشار این بیماری در کشور، همگام با سایر ادارات، سازمان ها و آحاد مردم، با استفاده از ظرفیت های موجود، فعالیت های درون و برون سازمانی خوب و گسترده ای را در ابعاد مختلف آموزشی، فرهنگی، عملیاتی و خدماتی، در زمینه پیشگیری از انتشار این بیماری انجام داده است.

وی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در هنرستان پروین اعتصامی سعدآباد، به عنوان یک کار ارزشمند و جهادی یاد کرد و از تمام کسانی که در این زمینه همکاری کرده و می کنند، اعم از مدیریت و پرسنل زحمتکش آن هنرستان، اولیاء ، دانش آموزان و خیرین فرهنگی و غیر فرهنگی، به عنوان مدافعان سلامت جامعه، تقدیر و تشکر کرد.

ایشان اضافه کرد: ماسک های تولیدی پس از ضد عفونی و بسته بندی، به اقشاری که بیشتر در خطر ابتلاء به این بیماری هستند، به ویژه کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی، پاکبانان شهرداری اهداء خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار