رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بهزیستی در گفت وگو با پانا پاسخ داد

مراکز بهزیستی به چه اقلام بهداشتی نیاز دارد؟

تهران (پانا) - رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در پی شیوع کرونا در کشور، ملاقات و مرخصی در همه مراکز تحت پوشش بهزیستی ممنوع است، گفت در مراکز بهزیستی به اقلامی همچون دستکش، ماسک و گان نیاز است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز بهزیستی به چه اقلام بهداشتی  نیاز دارد؟

محمد نفریه در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه تاکید سازمان بهزیستی بیشتر بر روی پیشگیری از شیوع کرونا است، گفت: در این زمینه با توجه به شیوع بیماری کرونا و اقدامات پیشگیری و کنترلی برای مراکز بهزیستی ملاقات‌ها و مرخصی در مراکز بهزیستی ممنوع است و فقط برای افراد مجهول الهویه و بی‌خانمان حکم پذیرش صادر می‌شود و برای افرادی که خانواده دارند پذیرشی انجام نمی‌شود.

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور افزود: برای اینکه مراکز بهزیستی از ویروس کرونا دور باشند هر چه رفت و آمد کمتر باشد، مراکز در خطر کمتری هستند چون اگر مراکز بهزیستی درگیر کرونا بشوند وضع بحرانی می‌شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌هایی برای کنترل و مدیریت ویروس کرونا در سازمان بهزیستی تهیه شده است، گفت: با توجه به اینکه افراد حاضر در مراکز بهزیستی پرریسک‌ترین و پرخطرترین گروه‌ها هستند تمام تلاش‌ها انجام می‌شود که افراد حاضر در مراکز به این بیماری مبتلا نشوند. از طرفی سازمان بهزیستی به دنبال آگاهی بخشی است و آموزش‌های لازم به گروه‌های هدف ارائه می‌شود.

نفریه با بیان اینکه گروه‌های ساکن در مراکز تحت پوشش بهزیستی از گروه‌های در معرض خطر هستند، گفت: گروه‌هایی که در آنها احتمال موارد ابتلا به ویروس کرونا بیشتر است، شامل گروه‌های سالمندان، افراد دارای مشکلات ذهنی و معتادان هستند.

به گفته رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور، در مراکز بهزیستی به اقلامی همچون دستکش، ماسک و گان نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار