در کمیسیون تلفیق صورت گرفت؛

تعیین نحوه افزایش حقوق‌ها در سال ۹۹

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ از اصلاحات این کمیسیون در لایحه بودجه برای رفع ایراد شورای نگهبان خبر داد و گفت که بر این اساس حداقل حقوق در سال آینده با احتساب تفاوت تطبیق به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تعیین نحوه افزایش حقوق‌ها در سال ۹۹

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه کمیسیون تلفیق بعدازظهر امروز تشکیل جلسه داد و آن چه نهایی شد این بود که تمام افرادی که زیر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند، افزایش ۱۵ درصدی در حقوق‌هایشان اعمال خواهد شد و بعد از آن مبلغی تحت عنوان تفاوت تطبیق به آنها اضافه می‌شود تا حقوق این افراد به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد. بنابراین حداقل حقوق در سال آینده با احتساب تفاوت تطبیق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه کسانی که بین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا شش میلیون تومان حقوق می‌گیرند، در سال آینده ۱۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت و ضریب افزایش دیگری هم برای آنها پیش‌بینی شده که اختیار آن با سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

این عضو کمیسیون تلفیق همچنین گفت که بر اساس این مصوبه حقوق‌های بالای شش میلیون تومان در سال آینده مشمول ۱۵ درصد افزایش خواهد شد.

خدابخشی همچنین یادآور شد: شورای نگهبان با استناد به سیاست‌های کلی به مصوبه قبلی مجلس درباره واردات خودروهای سواری و ماشین‌آلات راهسازی از خارج ایراد گرفته بود که کمیسیون تلفیق برای تامین نظر شورای نگهبان این بند را از بودجه حذف کرد.

وی در پایان گفت: پس از اصلاح مصوبات بودجه برای تامین نظر شورای نگهبان منتظر اعلام مجدد این شورا درباره مصوبات جدید تلفیق هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار