توزیع 100 بسته حمایتی در میان نیازمندان/بیش از 700 بسیجی آماده مبارزه با ویروس کرونا

لامرد(پانا) – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از آمادگی بیش از 700 نفر از بسیجیان لامردی برای مقابله با ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان لامرد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 100 بسته حمایتی در میان نیازمندان/بیش از 700 بسیجی آماده مبارزه با ویروس کرونا

سرهنگ سید محمود جعفری در جمع خبرنگاران، با اشاره به مهم ترین اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه شهرستان لامرد طی هر 48 ساعت جلسات این قرارگاه برگزار می شود و آخرین وضعیت این بیماری در سطح شهرستان لامرد بررسی می شود.

وی افزود: علاوه بر آن در همه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان لامرد، نیز قرارگاه‌های پدافند زیستی محله محور راه‌اندازی شده است و روزانه گزارشات آن ارسال می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد با بیان اینکه بسیج با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر در 7 نقطه از شهرستان لامرد در حال کنترل محورهای ورودی و خروجی شهرستان لامرد است تصریح کرد: تفاهم نامه سپاه با شبکه بهداشت و درمان در راستای ارائه آموزش دقیق به مردم در خصوص آشنایی کامل با ویروس کرونا انجام شده است که مرحله اول آن نیز چهارشنبه عصر برگزار شد.

سرهنگ جعفری اضافه کرد: 735 نفر از بسیجیان در قالب گروه‌های 2 نفره در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز با شبکه بهداشت و درمان لامرد همکاری لازم داشته باشند.

او در خصوص انجام گندزدایی و ضدعفونی محلات شهر لامرد نیز افزود: با همکاری خیرین و مردم و توسط گروه جهادی آتش به اختیار مرحله اول گندزدایی محلات به صورت صددرصد انجام شده است و مرحله دوم آن نیز در حال انجام است که در این زمینه آتش‌نشانی و کارخانه سیمان لامرد همکاری لازم داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد از توزیع 100 بسته غذایی از سوی سازمان بسیج در میان نیازمندان با شیوع بیماری کرونا خبرداد و افزود: این بسته غذایی که شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز و تن ماهی است هر یک به ارزش 500 هزار تومان هستند که در میان نیازمندان شهرستان لامرد با توجه به شیوع بیماری کرونا توزیع می شود.

سرهنگ جعفری بیان کرد: در حال حاضر سه کارگاه ماسک‌سازی از محل کمک‌های مردمی و با حضور بسیجیان در سطح شهرستان فعال است و کارگاه اول تنها روزانه 1500 ماسک تولید می‌کنند که در حال حاضر مشکل اصلی آنها تهیه پارچه‌های مورد تایید است که کارخانه‌های تولیدی با کمبود مواجه هستند.

وی اضافه کرد: قرارگاه مردمی نیز در دفتر امام جمعه لامرد راه‌اندازی شده است و قرار است بسته‌های بهداشتی که شامل ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک است توسط بسیجیان درب خانه‌های شهروندان لامردی توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار