معاون آموزش متوسطه هرمزگان:

آموزش‌های مجازی مدارس پایش می‌شوند

هرمزگان(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری اولین جلسه پایش آموزش های مجازی مدارس در راستای جلوگیری از توقف آموزش در دوره شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌های مجازی مدارس پایش می‌شوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل با تاکید بر اهمیت آموزش مجازی در دوره تعطیلات اضطراری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت الشعاع قرار گرفتن روند آموزش در مدارس، جهت جلوگیری از توقف و کیفیت بخشی به آموزش های مجازی که توسط دبیران و هنرآموزان انجام می شود، کلیه آموزش ها توسط رابطین آموزش شهرستان و مناطق مورد پایش قرار می گیرد.

وی در جلسه رابطین آموزش شهرستان و مناطق استان هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: با توجه به طولانی شدن تعطیلات و ایجاد فاصله بین دانش آموزان با آموزش، ایجاد هماهنگی در تمامی مجموعه آموزش و پرورش به ویژه مدیران محترم مدارس و دبیران و هنرآموزان عزیز بسیار ضروری است.

قویدل هدف از تشکیل کارگروه ها را حصول اطمینان از تحقق آموزش و یادگیری در منزل عنوان و بیان کرد: مسئولین مدارس باید از نحوه آموزش و یادگیری دانش آموزان در منزل مطلع بوده و روزانه دانش آموزان را رصد نمایند.

این مسئول ادامه داد: مدیران، دبیران و هنرآموزان باید با در نظر گرفتن شرایط خانواده ها، در نحوه اجرا و چگونگی ارائه آموزش ها، تصمیم گیری و برنامه ریزی انجام دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت کارگروه ها برای بهره گیری مفیدتر از ظرفیت های فضای مجازی در شهرستان ها و مناطق گفت: باید ارتباط بین اولیاء مدارس، معلمین و خانواده ها تقویت شود تا روند یادگیری دانش آموزان و احساس نیاز آنها به یادگیری در زمان نبود فیزیکی معلم تحقق پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار