درخواست «زالی» برای استمرار در برگزار نشدن نماز جماعت در مساجد تهران

تهران (پانا) - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران بر لزوم استمرار عدم برگزاری نماز جماعت در مساجد تهران تا کاهش سیر صعودی شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
درخواست «زالی» برای استمرار در برگزار نشدن نماز جماعت در مساجد تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، علیرضا زالی طی نامه‌هایی به حجت الاسلام سیاح مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران و حجت الاسلام نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ خواستار تداوم عدم برگزاری نماز جماعت و سایر اجتماعات در مساجد کلانشهر تهران تا کاهش سیر صعودی شیوع بیماری کرونا شد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به این که هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در انتشار و گستردگی هر چه بیشتر ویروس و بیماری کرونا تاثیر دارد، به منظور حفظ سلامتی هموطنان و نمازگزاران تاکید کرد که تا اطلاع ثانوی و فروکش کردن روند صودی کرونا ویرس در تهران از برگزاری نماز جماعت و سایر مراسم در مساجد خودداری شود.

در این نامه امده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر توکلی

معاون محترم درمان ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران

با سلام و احترام

ضمن تشکر از کلیه کارکنان نظام سلامت و با عنایت به این که پزشکان خدوم و ایثارگر داوطلب همکاری در این جهاد ملی، بعضا با محدودیت های مقرراتی مواجه هستند و از طرفی بارکاری و روحی این بحران موجب خستگی و آسیب پذیری بیشتر پزشکان عزیز شاغل در مراکز درمانی می گردد.

بدینوسیله و تا اطلاع ثانوی به همه همکاران پزشک که دارای پروانه طبابت معتبر هستند، اجازه داده می شود تا با انعقار قرار موقت در مراکزی که به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمت رسانی می کنند، همکاری داشته باشند.

بدیهی است تا اطلاع ثانوی محدودیت هایی مانند تمام وقت جغرافیایی و امثالهم به غیر از محدودیت هایی مانند تمام وقت غرافیایی و امثالهم به غیر از محدودیت های مستخدمین لشکری ، مانع از همکاری داوطلبانه این عزیزان جهادگر نخواهد بود.

دکتر علیرضا زالی

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار