بادامچیان: صدا و سیما با استفاده از ظرفیت هنرمندان فضای بانشاطی ارائه کند

تهران (پانا) - دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت، صدا و سیما در این ایام که خانواده‌ها در خانه می‌مانند، با برنامه‌های شاد و مفید و استفاده از همه تجربیات ۴۰ ساله و ظرفیت هنرمندان، فضای ارزشی بانشاطی را برای خانواده‌های ایرانی فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بادامچیان: صدا و سیما با استفاده از ظرفیت هنرمندان فضای بانشاطی ارائه کند

به گزارش حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان روز دوشنبه در آخرین مواضع هفتگی سال ۹۸ اظهار داشت: سال ۹۸ سال امتحان‌های بزرگ برای همه ما بود. مشکلات و سختی‌های فراوانی بر ملت تحمیل شد، اما به برکت رهبری معظم، حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها، مقاومت و ایستادگی و همراهی همگانی، همت همه با هم ملت، توفیقات الهی و برکات فداکاری شهدا و خوبان ایران اسلامی در این امتحان‌ها پیروز و موفق شد و با انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفند، راه برای گام دوم انقلاب اسلامی هموار شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و سال نو به محضر ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های منطقه افزود: در چهل و دومین بهار آزادی اسلامی، یاد و خاطره شهدای بزرگوار به ویژه سردار فداکار امام زمان عج و نایب‌الامام خامنه‌ای، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراهش و شهدای مدافع، شهدای حریم اهل بیت (ع) در عراق، شهدای یمن و فلسطین و شهدای مظلوم هند و کشمیر و سایر شهدای اسلام در سراسر جهان را گرامی می‌داریم و برای آنها علو درجات و برای خانواده‌های آنان توفیق ادامه راه شهدا را مسئلت می‌کنیم.

وی با تبریک به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم که اولین مجلس گام دوم است، خطاب به آنها تأکید کرد: از هم اکنون برای سامان یافتن مجلسی ارزشی، ولایتمدار، عدالت محور و مشکل‌گشا، به شور و مشورت و برنامه‌ریزی اقدام کنند.

بادامچیان با تجلیل از خدمات و تلاش‌های پزشکان و پرستاران و دست‌اندرکاران مبارزه با بلیه جهانی کرونا خاطرنشان کرد: از همیاری این عزیزان که صادقانه و فداکارانه زحمت می‌کشند و از اهتمام دولت در مهار این ویروس خطرناک فراگیر قدردانی می‌کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه فاطمه رهبر اظهار داشت: وظیفه تک تک ما و همه ملت این است که همه با هم بکوشیم و کمک کنیم تا این بیماری سخت مهار و ریشه‌کن شود و همه به مسئولان یاری‌رسانی داشته باشیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با تقدیر از توجه دولت و نهادهای ذیربط به آسیب‌دیدگان اقتصادی از این بیماری و کمک رسانی به آنها تأکید کرد: همه مردم و آنها که تمکن مالی یا امکان مددرسانی در این امتحان همگانی دارند، باید غمخوار هم باشند و بکوشند که شادی را جایگزین غم‌ها کنند.

بادامچیان ضمن قدردانی از سپاه و بسیج و نیروهای مسلح که در سال گذشته خدمات عظیمی را به موقع در سیلاب‌ها و زلزله‌ها و در مشکلات مردم و در دفاع از کشور ارائه کردند، تأکید کرد: از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور و قوه قضائیه می‌خواهیم با قاطعیت و سرعت، با سوء استفاده‌گران و شایعه‌پردازان و عوامل نفوذی استکبار، برخورد بازدارنده داشته و مطمئن باشند که مردم از آنها پشتیبانی خواهند داشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با قدردانی از صدا و سیما در خدمت‌رسانی و آگاهی‌دهی به مردم درباره مشکلات گفت: انتظار عمومی این است در این ایام که خانواده‌ها در خانه می‌مانند، با برنامه‌های شاد و مفید و استفاده از همه تجربیات ۴۰ ساله و ظرفیت هنرمندان، فضای ارزشی بانشاطی را به خانواده‌های ایرانی تقدیم کنند.

بادامچیان با تقدیر از یاری‌رسانی‌های دولت‌های چین، روسیه و قطر و برخی کشورهای دیگر به ایران برای مهار بیماری کرونا تأکید کرد: اقدامات خصمانه و به دور از ارزش‌های انسانی دولت‌هایی چون آمریکا و همدستانش در ادامه تحریم‌ها و تحریم اقلام بهداشتی و درمانی برای ایران محکوم است و این اقدامات موجب رسوایی بیشتر مدعیان حقوق بشر خواهد شد.

وی با محکوم کردن اقدامات اخیر آمریکا در عراق اظهار داشت: حملات متجاوزانه و زبونانه آمریکا به عراق و نیروهای مردمی مدافع ملت این کشور، دلیل عجز و استیصال آمریکایی‌ها می‌باشد. از ملت عراق می‌خواهیم هرچه زودتر تحت لوای مرجعیت، با وحدت و یکپارچگی، نیروهای اشغالگر آمریکایی را از عراق بیرون کنند و بازسازی کامل عراق را پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار