با مرگ یک پزشک و یک کارمند دانشگاه علوم پزشکی؛

شمار جان‌باختگان کادر درمانی بابل بر اثر ابتلا به کرونا به 7 نفر رسید

ساری (پانا) - با مرگ یک پزشک عمومی و یک کارمند دانشگاه علوم پزشکی، شمار جان‌باختگان کادر درمانی این دانشگاه بر اثر ابتلا به کووید 19 به 7 نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شمار جان‌باختگان کادر درمانی بابل بر اثر ابتلا به کرونا به 7 نفر رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، جان باختن دکتر ایرج ابراهیم‌نژاد پزشک خانواده شهری و مجید اردشیری از کارمندان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل که از چند روز قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل بستری بودند، آمار جان باختگان کادر پزشکی بابل را به هفت نفر رساند.

دکتر مصطفی صمدی، پزشک خانواده و دکتر فرید نیرویی جراح عمومی، جواد جلالی‌نیا کارشناس بیهوشی و مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی‌نژاد، سید منوچهر ساداتی کارمند و سیده راضیه حسینی‌نژاد کارمند بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی بابل از دیگر اعضای کادر درمانی بابل بودند که در روزهای گذشته جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی بابل، از یکم اسفند تاکنون بیش از ۱۰۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند و در این مدت جواب آزمایش ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شد، حدود ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا هم اکنون در ۳ بیمارستان آیت‌الله روحانی، یحیی‌نژاد و شهید بهشتی بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار