از ساعتی قبل

ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن در ۹ استان آغاز شد

تهران (پانا) - معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن در ۹ استان آغاز شد

از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ثبت نام فاز دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۴۳ شهر از ۹ استان آغاز شد و تا ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۲۷ اسفند ادامه می‌یابد.

بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، این ۴۳ شهر در ۹ استانِ یزد، آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، فارس، خوزستان و خراسان رضوی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان گروه پنجم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، یزد، فارس، خوزستان و خراسان رضوی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

این معاونت اعلام کرده با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام وجود ندارد.

بنابراین متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً می‌توانند به دو روشِ ثبت‌نام از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و یا سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام کنند.

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرده است: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان‌های اعلام شده که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ اسفند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار را بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰، نسبت به ثبت‌نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

تاکید می‌شود که به پیامک هائی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

دیه‌ی است ثبت نام نهایی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام کرده‌اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام خواهد شد.

کلیه متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند.

خاطرنشان می‌شود، افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

اسامی شهرهایی که سامانه، امکان ثبت نام را برای متقاضیان باز کرده است

اسامی شهرهای گروه پنجم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های یزد، آذربایجان غربی، گلستان، زنجان، کرمان، قزوین، فارس، خراسان رضوی و خوزستان بدین شرح اعلام شده است:

استان یزد: شهرهای نیر، ندوشن، خضرآباد

آذربایجان غربی: شهرهای شوط، ماکو، بازرگان، پلدشت

گلستان: شهرهای مینودشت، بندرگز، جلین، گمیش تپه

استان زنجان: شهرهای ابهر، آب بر، خدابنده

استان کرمان: شهرهای کرمان، رفسنجان، بردسیر، ارزوئیه، محی آباد، کوهبنان، انار

استان قزوین: شهر محمدیه

فارس: شهرهای کارزین، قیر، مرودشت، صفاشهر، کوار، حاجی آباد، فراشبند، آباده، طشک

خراسان‌رضوی: شهرهای قوچان، فریمان، بجستان

خوزستان: شهرهای بندر ماهشهر، ایذه، بهبهان، شوش، شاوور، لالی، هفتگل، باغمک، رامشیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار