رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان‌های استان تهران ‌آغاز شد

تهران ( پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل انتخاب وانتصاب مدیران مدارس به مناطق ، از شروع روند فعالیت‌های اجرایی مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان‌های استان تهران ‌آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در پی ابلاغ دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گفت: آموزگاران و دبیران از تاریخ ۱۵ فروردین لغایت پنجم اردیبهشت ۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت ltms.medu.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند.

او در ادامه با اشاره به اینکه این دستورالعمل شامل مدارس دولتی است، تاکید کرد: انتصاب مدیران اعم از شاهد و ایثارگران، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی دوره دوم و معارف اسلامی پس از رعایت تمامی مراحل این دستورالعمل، براساس شرایط ویژه انتخاب و انتصاب مدارس فوق براساس آخرین دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.

تاجیک با تأکید بر اینکه مدارس دارای مدیر آموزگار و معاون دبیر است و مدارس غیردولتی مشمول این دستورالعمل نیستند، تصریح کرد: در زمان انتصاب فرد به سمت مدیریت، لازم است از سنوات خدمتی وی تا پایان شهریور سال تحصیلی جاری ۴ سال تمام تا بازنشستگی زمان مانده باشد، لذا هرفرد باید دارای حداکثر چهل و پنج سال تمام سن باشد و دارندگان مدرک لیسانس حداکثر 26 سال تمام و دارندگان مدرک فوق لیسانس حداکثر 31 سال تمام سابقه کاری داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: داوطلبانی که سال گذشته فرایند انتخاب را با موفقیت گذرانده باشند و از شرایط سنواتی برخوردار باشند درسال جدید نیازی به شرکت درفرآیند انتخاب ندارند و مجموع امتیاز ثبت شده آن‌ها با امتیاز داوطالبان سال جدید مقایسه می‌شود و در فرایند انتصاب قرار خواهند گرفت و در صورتی که داوطلب دارای امتیاز از سال قبل درفرآیند انتخاب سال جاری شرکت کند، مجموع امتیاز سال جاری ملاک انتصاب قرار می‌گیرد.

تاجیک اذعان کرد: تخصیص مدرسه به داوطلب دارای شرایط انتصاب توسط کمیته سرمایه انسانی (انتخاب و انتصاب مدیران منطقه یا شهرستان ) صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار