کرونا ملیت نمی‌شناسد

پیشوا(پانا)- فرماندار پیشوا گفت :اتباع خارجی ساکن پیشوا مسائل بهداشتی را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کرونا ملیت نمی‌شناسد

حسین عباسی فرماندار پیشوا در این رابطه اظهار کرد:مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ به عزم و اراده تمامی مردم و مسئولان نیاز دارد و اگر به این باور نرسیم که ممکن است هر لحظه، هر یک از افراد جامعه به این بیماری مبتلا شوند، نمی‌توان در اقدامات انجام شده توفیقی به دست آورد.

او در ادامه افزود:این بیماری با تمامی خطرات و تهدیداتی که برای سلامتی افراد به همراه دارد، به خوبی قابل کنترل است به شرط آن که مردم نیز با اعتماد به مسئولان و کارشناسان، علاوه بر رعایت بهداشت فردی، از حضور در مناطق مختلف شهر و اجتماعات خودداری کرده و زنجیره انسانی انتقال این ویروس را قطع کنند.

عباسی بیان کرد:ابتلا به ویروس کرونا، ارتباطی با ملیت افراد ندارد لذا از اتباع افغانستانی مقیم شهرستان می‌خواهم تا با رعایت اصول بهداشتی، از شیوع این ویروس جلوگیری کرده و از برگزاری اجتماعات و حضور در مجامع عمومی خودداری کنند.

فرماندار پیشوا اظهار کرد:تمامی امکانات شهرستان پیشوا برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده و اماکن عمومی به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند، مراکزی نظیر باشگاه‌های ورزشی، بازارهای روز، کلاس‌های علمی و فرهنگی و... تعطیل شده ولی با وجود این فعالیت‌ها تا زمانی که همکاری مردم نباشد، نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید.

خبرنگار: امیر علی ثنایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار