مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی؛

تسلیت برای درگذشت علیرضا شیرکانی فرهنگی و روزنامه نگار پیشکسوت

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی درگذشت علیرضا شیرکانی فرهنگی و روزنامه نگار پیشکسوت را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تسلیت برای درگذشت علیرضا شیرکانی فرهنگی و روزنامه نگار پیشکسوت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

خانواده محترم شیرکانی،

با سلام

خبر تاسف بار درگذشت همکار عزیزمان و روزنامه نگار پیشکسوت، آقای علیرضا شیرکانی پس از طی یک دوره طولانی بیماری موجب تالم و تاثر اینجانب و سایر همکاران در آموزش و پرورش استان شد.

فعالیت های شایان آن فقید هم در کسوت معلمی و هم در عرصه روزنامه نگاری موجب شده که وی با نامی نیک و کارنامه ای مشحون از خدمات صادقانه رخت از این دیار بربندد. هفته نامه پیام جنوب به مدیر مسئولی این فرهنگی متعهد در سالهای طولانی پیام آور مهربانی مردم جنوب و صدای رسای دردها و مشکلات آنها بود. رجا واثق دارم که تلاش های آموزگاری و اجتماعی آن مرحوم توشه ای گرانبها برای آرامش وی در سفر ابدی است.

مراتب تسلیت این جانب و همکارانم را در این فقدان و اندوه پذیرا باشید. از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم، رضوان و رحمت واسعه ی الهی و برای بازماندگان اجر و صبری جزیل، صحت و سلامتی و طول عمر باعزت را مسالت می نمایم.

کرمی _ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

علیرضا شیرکانی فرزند شهید غلامرضا شیرکانی، دبیر بازنشسته علوم اجتماعی و صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه پیام جنوب پس از طی یک دوره بیماری در آخرین روزهای سال 98 چشم از این جهان فرو بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار