شجاع خلیل‌زاده پاسخ مالک تراکتور را داد: اصالت خریدنی نیست

تهران (پانا) - مدافع محبوب پرسپولیسی‌ها با انتشار پستی در اینستاگرامش پاسخ اتهامات مالک متمول تراکتورسازی تبریز را داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شجاع خلیل‌زاده پاسخ مالک تراکتور را داد: اصالت خریدنی نیست

محمدرضا زنوزی مالک متمول تراکتورسازی تبریز که به با هزینه‌های نجومی‌اش در این تیم توانسته مشهور شود اما به رغم این هزینه‌ها هنوز در رسیدن به جام قهرمانی ناکام است، یکبار دیگر به ادعاها و اتهامات عجیب خود درباره فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان ادامه داد.

مالک تراکتورسازی که شنبه شب مهمان برنامه فرمول یک با اجرا علی ضیاء بود، پیش از این در مصاحبه‌ای که با یکی از سایت‌ها داشت گفته بود نام پرسپولیس به علت اینکه ریشه‌ای یونانی دارد باید تغییر کند و اینبار هم در آنتن زنده باز هم نام پرسپولیس را به زبان نیاورد و همچنان تاکید کرد که نام این تیم پیروزی است.

زنوزی در بخش دیگری از اظهارات عجیب خود به جای اینکه پاسخگوی این باشد که چرا به رغم خرید گران‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر تیمش فصل گذشته حتی در کسب سهمیه هم ناکام بود، یکبار دیگر به اتهاماتی که به وزارت ورزش و جوانان زده است ادامه داد و این وزارت‌خانه را به مهندسی لیگ برای قهرمانی پرسپولیس متهم کرد؛ اتهامی که البته بارها توسط افرادی دیگر زده شده اما از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار نگرفته است و این کمیته بزرگترین اتهام به مجموعه ورزش ایران را بدون برخورد رها کرده است.

پس از اینکه این اتهامات از سوی محمدرضا زنوزی بیان شد، شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم روی سکوهای سرخ هم به شمار می‌رود، با انتشار پستی در اینستاگرامش پاسخ این اتهامات مالک تراکتور را داد. شجاع در پست اینستاگرامی‌اش با انتشار تصاویر جشن قهرمانی پرسپولیس نوشت:

راست گفته‌اند که اصالت خریدنی نیست. حالا برخی‌ها هر چه می‌خواهند بگویند. در این میان اما «مُزد آن گرفت جان برادر که کار کرد». ما تلاش می‌کنیم چون هدف داریم. برای هدف می‌جنگیم چون اصالت داریم. اصیل هستیم چون هوادار داریم. هوادار داریم چون قهرمانیم. .

یک توصیه: سعی کنید برای بالا رفتن، پا روی شانه دیگران نگذارید...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار