نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

تأمین تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌های استان بوشهر ضروری است

بوشهر(پانا)_ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تأمین تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌های استان بوشهر و نداشتن نگرانی در خصوص تجهیزات ضروری است .

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تأمین تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌های استان بوشهر ضروری است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر : آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست قرارگاه مبارزه با کرونا بیان کرد : تمام مصلی‌های نماز جمعه، ائمه جمعه، روحانیت، هیئت‌های مذهبی، مساجد گروه‌های مردم نهاد حول محور مصلی‌ها، نیروهای مذهبی و روحانیون در خدمت ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا هستند.
وی بر ضرورت برخورد جدی و قاطع با سودجویان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی موردنیاز مردم تأکید کرد و گفت: هفته آینده فعالیت تمام بیمارستان‌های استان بوشهر به صورت ویدئوکنفرانس موردبررسی قرار می‌گیرد.
صفایی بوشهری یادآور شد: وقتی یک بیماری جغرافیای ملی را فرامی‌گیرد یک عزم ملی برای مقابله و کنترل آن می‌طلبد که در زمان حاضر کارهای خوبی در عرصه ملی و استان در زمینه ویروس زدایی و کنترل چرخش انتقال انجام‌شده است.
امام جمعه بوشهر گفت: اختصاص یک بیمارستان مشخص برای بستری بیماران مشکوک و دارای ویروس کرونا در استان گامی مهم و مثبت از سوی مسئولان استان است که نقش مهمی در پیشگیری از همه‌گیر شدن بیماری دارد.
وی تأکید کرد: اگر ویروس کرونا به خوبی کنترل نشود و توسعه جغرافیایی پیدا کرد به جای اینکه ما ویروس را مدیریت کنیم به‌طور یقین ویروس ما را کنترل خواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بابیان اینکه شناسایی آسیب دیدگان عرصه اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و حمایت منطقی و کارآمد از آن‌ها ضروری است افزود: شیوع ویروس کرونا و تأکید بر خانه ماندن و تعطیلی کسب‌وکارها باعث شده بخش بزرگی از جامعه دچار مشکل اقتصادی شوند.
وی بابیان اینکه شیوع ویروس کرونا نه‌تنها در عرصه سلامت بلکه در بخش اقتصادی نیز مشکلاتی را به وجود آورده است گفت: برخی از افراد به صورت روزمزد کار می‌کنند و تعطیلی فعالیت‌های اقتصادی باعث شده این افراد دچار مشکل جدی شوند.
صفایی بوشهری افزود: شیوع ویروس کرونا باعث شده افراد زیادی بدهکار شوند که ستاد حمایت و پشتیبانی از آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا باید در استان تشکیل و بدون تشریفات دست‌وپا گیر اداری به مدد ضربه دیدگان اقتصادی شتافت.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر ستاد مردمی حمایت از ضربه دیدگان اقتصادی با حضور خیران، هیئت‌های مذهبی و بزرگان در استان تشکیل‌شده و بخش اداری استان هم با روان‌سازی امور باید در این حوزه اقدام کنند.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: تمام نگاهمان باید این باشد که بیماری کرونا ضربه اقتصادی به خانواده‌ها وارد نکند و با ارائه بسته‌های معیشتی و حمایتی از خانواده‌ها حمایت شود.
صفایی بوشهری تأکید کرد: در صورتی که ترانزیت استان محدود شود مسئولان با دوراندیشی و انجام کار جهادی تلاش کنند کمبود محصولات غذایی و زیستی در استان ایجاد نشود.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر پرهیز از سفر و تجمعات بر اساس دستورات وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از مناطق گردشگر پذیر است و در این ایام باید از ورود گردشگران به استان در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار