استاندار مازندرن: مرخصی مدیران ممنوع است

ساری (پانا) - استاندار مازندران ضمن بیان اینکه هیچ مدیری حق ندارد از استان خارج شود، اعلام کرد که مرخصی تمام مدیران ممنوع است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندرن: مرخصی مدیران ممنوع است

احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای اداری استان که امروز بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،با بیان اینکه هر دستگاهی نسبت به آحاد جامعه احساس مسئولیت کند و مقابله با کرونا را شبانه روزی پیگیر باشد، تأکید کرد که هیچ مدیری حق ندارد از استان خارج شود و مرخصی تمام مدیران ممنوع است. ‎

او با اشاره به این که مردم برای تامین کالاهای اساسی خود نگران نباشند و مشکلی نخواهند داشت، تأکید کرد که باید تامین ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داروخانه ها و مکان‌های عرضه به وفور باشد که مردم هیچ مشکلی نداشته باشند.

استاندار مازندران از فروشگاه‌های بزرگ خواست با توجه به شرایط آخر سال مسایل را رعایت کنند به شکلی که اجتماع مردم در این فروشگاه‌ها مشکلی را برای آنان بوجود نیاورد.

حسین‌زادگان با بیان این‌که خوداظهاری از بار حوزه بهداشت و درمان کم می‌کند، خطاب به مردم گفت که کسانی که احساس می‌کنند دچار این بیماری هستند و یا علائم آن را دارند، خوداظهاری را جدی بگیرند.

استاندار مازندران خطاب به بانک‌ها با تاکید بر این که میزان مراجعات مردم به بانک‌ها باید کمتر شود و بانک‌ها نیز پیشنهادهایی را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: «بانک‌ها شعبات را کم کنند و شعباتی که بهداشت را بطور جدی رعایت نمی کنند، بسته شوند.»

حسین‌زاگان تاکید کرد: «همه شهرداری‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات محیطی را به طور جدی تا پایان تعطیلات نوروزی به مقابله با کرونا اختصاص دهند.»

استاندار مازندران با اشاره به این که رعایت بهداشت در پمپ بنزین‌ها و نانوایی‌ها مورد تاکید جدی است، گفت: «قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا مسایل را به صورت روزانه رصد و پیگیری کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار