سید جواد حسینی خبر داد

آموزش نکات بهداشتی درخصوص کنترل ویروس کرونا به 71 هزار نفراز اولیای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه 

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی،  2 هزار و 476 ساعت  کلاس آموزش نکات بهداشتی در خصوص کنترل و پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا برای  71 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان با نیاز های ویژه در سراسر کشور برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش نکات بهداشتی درخصوص کنترل ویروس کرونا به 71 هزار نفراز اولیای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر این، 17 هزار و 243 ساعت مشاوره تلفنی در خصوص کنترل و پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا به والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه داده شده است.

او افزود: بیش از 3 هزار و 800 نفر از کادر اداری، مدیران، معلمان و نیروهای خدماتی و بیش از 5 هزار و 100 راننده سرویس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نیز آموزش‌های لازم در خصوص رعایت نکات بهداشتی را دریافت کرده‌اند که اکثر این آموزش‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بوده است.

معاون وزیر با بیان اینکه 225 نیروی مراقب سلامت در مدارس استثنایی به ارائه خدمات می‌پردازند افزود: علیرغم کمبود نیروی مراقب سلامت در مدارس، پوسترهای بهداشتی و آموزشی مربوط به کرونا ویروس در بیش از 95 درصد مدارس استثنایی توزیع و نصب شده است و تمامی مدارس نیز به مخزن صابون مایع تجهیز شده‌اند.

حسینی در پایان با اشاره به راهکارهای کاهش اضطراب و مدیریت استرس در مقابل بحران کرونا افزود: در اختیار گذاشتن بسته‌های مداخله‌ای و شناسایی و ارجاع مخاطبان برای مشاوره‌های فردی از جمله راهکارهای استان‌ها برای کاهش اضطراب دانش‌آموزان با نیاز های ویژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار