کشف انبار بزرگ انواع مواد محترقه در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ انواع مواد محترقه در یک انبار در محله ابوذر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف انبار بزرگ انواع مواد محترقه در پایتخت

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ صادق قره باقری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با اجاره کردن انباری در محدوده خیابان فلاح در محله ابوذر انواع مواد محترقه دپو و جمع آوری کرده است و قصد دارد در هفته پایانی سال به بازار مصرف عرضه کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه پلیسی صحت خبر تایید و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی صبح روز گذشته بیست و چهارم اسفند ماه تیمی از مأموران پایگاه هشتم برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: در بازرسی از این انبار ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ انواع مواد محترقه از قبیل: نارنجک دستی، کپسولی و منور کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه مستاجر انباری دستگیر شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ قره باقری بیان داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار