فضاهای ورزشی زنجان، تبدیل به نقاهتگاه کرونا می‌شود

زنجان (پانا) - فرماندار زنجان گفت: همه فضاهای ورزشی بر اساس نیاز تبدیل به نقاهتگاه بیماری کرونا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای ورزشی زنجان، تبدیل به نقاهتگاه کرونا می‌شود

به گزارش فارس: رضا عسگری اظهار کرد: همه فضاهای ورزشی بر اساس نیاز تبدیل به نقاهتگاه بیماری کرونا می‌شود و در حال آماده‌سازی این اماکن بر اساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان نیاز برای بیماری کرونا یک هزار و 500 تخت اعلام شده است، گفت: از همین رو همه ظرفیت شهرستان در این شرایط در اختیار بیماری کرونا است.

وی تصریح کرد: در این راستا همه مدارس، دانشگاه‌ها و سایر اماکن دیگر برای بیماری کرونا به کار گرفته خواهد شد هرچند که تاکنون همه بیماران در بیمارستان بستری شده‌اند و حتی یک مورد نیز خارج از بیمارستان بستری نشده است.

عسگری با اشاره به اینکه باید ظرف مدت زمان کوتاهی اماکنی را برای نقاهتگاه کرونا آماده داشته باشیم، گفت: در این راستا تخت و نیروی انسانی مورد نیاز آماده‌سازی می‌شود که اگر خدایی نکرده همه‌گیری رخ داد، گرفتار عدم آمادگی نباشیم.

فرماندار زنجان همچنین درباره تعطیلی برخی از اصناف نیز گفت: تاکید ما این بوده است که فقط صنوف مرتبط با ارزاق عمومی باز باشد و سایر اصنافی که نیاز چندانی به آنها نیست باید تعطیل شود.

وی تصریح کرد: در این رابطه به اتاق اصناف اعلام کرده‌ایم که کنترل لازم را در این باره داشته باشند چون موضوع اجباری است و برای قطع شدن زنجیره کرونا باید این اتفاق رخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار