درخواست عضو شورا برای مسدود شدن درب‌های بهشت زهرا(س) در پنجشنبه آخر سال

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران از مدیریت بهشت زهرا (س) درخواست کرد که ورودی‌های این مکان را در پنجشنبه آخر سال مسدود کند و تنها یک ورودی برای رفت و آمدهای ضروری و تحت کنترل باز باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
درخواست عضو شورا برای مسدود شدن درب‌های بهشت زهرا(س) در پنجشنبه آخر سال

زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تذکرش درباره آرامستان‌های شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) گفت: با تشکر و قدردانی از همه کسانی که در این مدت ایثارگرانه در حوزه خدمات شهری به ویژه سازمان بهشت زهرا (س)‌که در خط مقدم کار است خدمت کردند، امروز مخاطب تذکر من شهروندان تهرانی هستند و از سازمان بهشت زهرا انتظار دارم با اتخاذ تمهیدات لازم، زمینه عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال را فراهم کنند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: طبق سنت حسنه کشور، هر ساله در آستانه سال نو تجدید دیداری با رفتگان و زیارت اهل قبور انجام می‌شود اما امسال شرایط متفاوت است و اقتضا می‌کند که این سنت حسنه را کنار بگذاریم و به بعد از گذران این دوران موکول کنیم. بنابراین از همه شهروندان می‌خواهم به آرامستان‌های شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال مراجعه نکنند و در این راستا از مدیریت بهشت زهرا (س) درخواست می‌کنم ورودی‌های بهشت زهرا (س) را مسدود و تنها یک ورودی برای رفت و آمدهای ضروری و تحت کنترل باز باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که شهروندان در خانه بمانند تا بتوان به درستی با ویروس کرونا مبارزه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار