مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل بر اثر کرونا درگذشت

ساری (پانا) - مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل صبح امروز یکشنبه بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، جواد جلالی نیا کارشناس بیهوشی و مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی‌نژاد که چند روز قبل با علائم مشکوک به کرونا در این بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز جان باخت.

بیمارستان شهید یحیی‌نژاد یکی از بیمارستان‌های شهرستان بابل است که بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا را پذیرش و بستری می‌کند.

جلالی‌نیا در دوران خدمت‌رسانی به بیماران بیمارستان شهید یحیی‌نژاد توشته‌ای از خود به یادگار گذاشت: تعجیل کن به خاطر صدها هزار چشم ای پاسخ گرامی امن یجیب‌ها.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی بابل، از ابتدای اسفند تا پایان روز جمعه 23 اسفند، ۱۰۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری شدند. در این مدت جواب آزمایش ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شد، حدود ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا نیز در ۳ بیمارستان آیت‌الله روحانی، یحیی‌نژاد و شهید بهشتی بستری هستند.

پیش از این مصطفی صمدی پزشک خانواده در بابل، فرید نیرویی متخصص جراح عمومی، حسن مکرمی رستمی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جمشید محدثی رئیس اداره عمومی شبکه بهداشت و درمان رامسر و عظمت موسوی مامای مراقب سلامت مرکز بهداشتی درمانی پایین دزا از مجموعه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار