امام جمعه موقت ورامین: تشکیل ستاد مردمی پشتیبانی از مبارزه با کرونا در ورامین

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: قرارگاه فرهنگی نماز جمعه نیز وظیفه خود دانست با تشکیل ستاد مردمی پشتیبانی از مبارزه با کرونا به رسالت خود عمل کند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین:  تشکیل ستاد مردمی پشتیبانی از مبارزه با کرونا در ورامین

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در جلسه ستاد مردمی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ورامین ، طی سخنانی با اشاره به اهمیت حضور و همکاری مردم جهت مبارزه با ویروس کرونا گفت: ورامین در دوران دفاع مقدس نیزبا تشکیل ستاد مردمی حضوری فعال در پشتیبانی از جبهه داشت.

او افزود: رسالت مهم درمان برعهده ارکان بهداشت و درمان است که باید با قوت به رسالت خود عمل کنند و ما به تمامی پزشکان وپرستاران خداقوت عرض می کنیم.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: همچنین پشتیبانی این مهم توسط دستگاه اجرایی دنبال می شود که باید با اشراف فرمانداری تمام مسئولان و دستگاه ها به وظایف خود عمل نمایند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی نماز جمعه نیز وظیفه خود دانست با تشکیل ستاد مردمی پشتیبانی از مبارزه با کرونا به رسالت خود عمل کند ، فعالیت این ستاد بیشتر در حوزه های فرهنگی، اطلاع رسانی و جذب کمک های مردمی خواهد بود.

این ستاد کار خود را با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، رئیس شبکه بهداشت ، فرمانده سپاه ، شهرداری ، روحانیون ، شورای اسلامی شهر و نمایندگان تشکل های مردمی آغاز به کار کرد.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار