افزایش آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۳۷۴ نفر

تبریز (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مثبت اعلام شدن نمونه 36 نفرمبتلا به بیماری کرونا خبرداد و گفت: به این ترتیب آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۳۷۴ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۳۷۴ نفر

محمد حسین صومی در گفت‌وگوی خبری زنده تلویزیونی با بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان را شاهد هستیم، گفت: در طول 24 ساعت گذشته نتیجه آزمایش 36 نفر مثبت اعلام شده و به مجموع آمار مبتلایان به این بیماری افزوده شده است و شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی تا به امروز به 374 نفرافزایش یافته است.

او افزود: امروز با فوت دو بیمار مبتلا شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان به 29 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به سیر فزاینده بیماران مبتلا به کرونا گفت: تاکنون 104 بیمار مبتلا به ویروس کرونا ازبیمارستان های استان ترخیص شده اند و 241 بیمار هنوز در بیمارستان ها بستری هستند.

صومی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 450 نفر نیز با احتمال بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند که همه آنها در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

او با اشاره به اینکه در فضاهای مجازی وغیر رسمی اعلام می شود که مردم برای دریافت ویتامین D بدلیل اینکه برای بدن خوب است به داروخانه ها مراجعه می کنند و شهروندان نباید از ویتامین D بدون تجویز پزشک وب دون نیاز بدن مصرف خودسرانه داشته باشند چون تجمع ویتامین D در بدن به کبد و سایر اعضای بدن آسیب جدی وارد می کند و تا این مباحث اثبات نشده و تا افراد صاحبنظر آن را تایید نکرده اند، تبعیت نکنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پایان با توصیه جدی به پویش در خانه بمانیم تا از انتشار ویروس کرونا به همدیگر کم کنیم، گفت: تشکر ویژه ای هم دارم از آن قشر مردمی که هشدارها و پیام های بهداشتی را جدی گرفته و در خانه هایشان ماندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار